  • 31. Data: 2016-07-03 19:57:48
    Temat: Re: Czy jest sens mieć samochód w dużym mieście?
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-07-03 o 18:47, sirapacz pisze:

    > dla mnie

    Żeście sobie podyskutowali.
    Jeden lubi/woli komunikacją a drugi samochodem,
    a ja lubię ze śmietaną :-)

  • 32. Data: 2016-07-03 20:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > 2500zł, samodzielny kredyt na nieduże mieszkanie i pełnoletni Opel - i
    > kolega daje radę. Fakt faktem, że jak samochód zajeździ, to kolejnego
    > już raczej nie kupi.

    Dlaczego? Skoro było go stać na pierwszy to na drugi tez powinno.
    :)

  • 33. Data: 2016-07-03 20:42:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-03 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Dlaczego? Skoro było go stać na pierwszy to na drugi tez powinno.
    > :)

    Bo stary samochód ma już kupiony (ze 3 lata kredyt spłacał), a teraz
    wydać 2-4 pensje na kolejny - raczej się nie zdecyduje, bo doszedł
    kredyt mieszkaniowy i wydatki z tym związane :)

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2016-07-03 20:53:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Bolko,

    Sunday, July 3, 2016, 10:19:33 AM, you wrote:

    > Gdyby nie to że mamy rodziców z żoną poza Krakowem
    > to zacząłbym się zastanawiać czy auto w Krakowie ma sens.

    [...]

    > Koleżanka żony ma rodzinę w Paryżu.
    > I Oni nie mają samochodu:
    > metrem szybciej

    Przypomnij mi trollu, ileż to linii metra ma Kraków?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 36. Data: 2016-07-03 21:26:11
    Temat: Czy jest sens mieć samochód w dużym mieście?
    Od: Iglo <I...@o...pl>

    Bezsensowne dywagacje, jak nie będzie sensu, to ludzie w większości nie będą mieli.
    Skoro mają ,znaczy że sens widzą. Zresztą w ramach takich aglomeracji to sprawa
    indywidualna.

  • 35. Data: 2016-07-03 21:26:11
    Od: Iglo <I...@o...pl>

  • 37. Data: 2016-07-03 21:28:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Bolko pisze tak:

    > Gdyby nie to że mamy rodziców z żoną poza Krakowem
    > to zacząłbym się zastanawiać czy auto w Krakowie ma sens.

    Można powoli się zastanawiać czy życie ma sens ;)

    Jak można w ogóle się nad tym zastanawiać. Samochód to wolność,
    możliwość. A dwa samochody to 2 x możliwość i niezawodność ;)

    Ostatnio wyjałem półoś i dopiero się skapowałem, że nie wszystkie
    częsci kupiłem. To do drugiego hop i do sklepu bez niczyjej łaski.

    To co zostanie nam z radości tego padołu jak zrezygnujemy z
    prowadzenia?

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 38. Data: 2016-07-03 21:33:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Jak ktos zarabia 2000 to na samochód stac go chyba tylko wtedy jak
    > mieszka z mamusią. Ale wtedy ma duzo wiecej spraw do przemyslenia
    > niz posiadanie samochodu...

    hę?

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 39. Data: 2016-07-03 22:09:51
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-07-03 o 13:59, Bolko pisze:

    > Zadam pytanie inaczej
    > Za kilka tygodni pojadę na parpetówkę do kuzyna
    > policzyłem na 350 mieszkań jest 301 wyznaczonych miejsc
    > parkingowych na osiedlu wg strony internetowej.
    > Myślicie że będzie problem z miejscem?

    Za kilka tygodni to do Krakowa może ściągnąć kilkaset
    tysięcy ludzi. Parkowanie może być najprostsze
    pośród innych niedogodności :-)

  • 40. Data: 2016-07-03 22:10:37
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 lipca 2016 17:50:22 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:

    > moje dzieci są normalne i wlasnie dlatego moj samochod wygląda jak
    > wygląda. nie dbam zbytnio o jego wygląd tylko o stan techniczny inaczej
    > musiałbym sie zachowywać jak psychol.

    A pożyczał ktokolwiek z was samochód?

    Dwa lata temu poleciałem samolotem nad morze.
    Wróciłem samochodem pożyczonym na dwa dni.
    Dzieci 2 i 4 lata.
    Auto przeżyło.
    W swoim też mam syf. Ale wystarczy odkurzyć i pozbierać smieci i jest OK