  • 21. Data: 2013-08-18 12:54:39
    Temat: Re: Czy jest na sali p0li?
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-08-18 12:27:18 niejaki Marek Dyjor napisał:
> [...]
    0176301.html

    > 23 lata i 90 000 przebiegu :) bez jaj proszę...

    bo to w milach jest :)

    oczywiście że przebieg jest umowny - ale te samochody spokojnie 2mln km
    wytrzymują

    jakiś czas temu chodził na allegro "rodzynek" ze szwecji z przebiegiem 69
    tys - po sprawdzeniu w szweckich bazach okazało się że ostatnio na
    przeglądzie to on miał 680 tys :)

    z 3 strony - w wersji salonka tonie jest główne auto do jazdy na codzień -
    więc takie przebiegi mogą być prawdopodobne
    sprzedawca mojego egzemplarza używał go do targania żaglówki w wakacje (do
    francjji) a potem go wyrejestrowywał i reszte roku spędzał stojąc w hali

    u mnie też jest jako trzecie auto (w sumie to już drugie) - w ciągu roku
    robię ok 8 tys km z czego przyjazd do polski na 2-3 tygodnie to 5 tys :)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 22. Data: 2013-08-18 12:54:46
    Od: tá´Ź

    Deflegmator wrote:

    > No i wielofunkcyjna kierownica - faktycznie, skręca i trąbi, więc
    > przynajmniej dwie funkcje ma... Czy to już "wiele"? :)

    Jeszcze zawracać można przy jej użyciu i parkować, nie tylko skręcać.
    Można się też o nią oprzeć podczas seksu oralnego ze studentką turystyki
    i rekreacji.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 23. Data: 2013-08-18 13:00:09
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-08-18 10:07:56 niejaki Myjk napisał:
    > Sat, 17 Aug 2013 23:21:31 +0200, p0li

    > Wiela taki potforek pali?
    potforek ? - to jest wersja mini (G10) ;)
    dodatkowo ten ma silnik małolitrażowy (v6 4,3) to może w 11-12 benzyny i ok
    15 l gazu spalić

    dorosłe vany (g20) z silnikami 5,0 czy 5.7 palą w zależności od instalki i
    stylu jazdy (autostrada/krajówka/miasto) odpowiednio 18-20/16-18/20-....)

    bardzo dorosłe vany (g30) z silnikiem 7,4 - tam już się nie zwraca na
    spalanie :D

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 24. Data: 2013-08-18 13:16:33
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    t? wrote:

    Można się też o nią oprzeć podczas seksu oralnego ze
    > studentką turystyki i rekreacji.

    Tylko trzeba bezpiecznik od klaksonu wyciągnąć wcześniej. I cały
    romantyzm szlag trafia.

    --
    Deflegmator

  • 25. Data: 2013-08-18 13:20:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 18 Aug 2013 12:27:18 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > 23 lata i 90 000 przebiegu :) bez jaj proszę...

    ojtam 90000, 900000 czy 9000000... kto by te zera zliczył? :)