  • 1. Data: 2012-09-15 11:46:41
    Temat: Czy da się tak przerobić kamerkę na USB by ja podłączyć pod AV?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Mam taką mini kamerkę USB (tylko video) i pomyślałem sobie że można by ją
    przerobic na kamerkę AV by ją podłączyć czinczem np do telewizora by na nim
    widzieć obraz z kamery. Bo chyba nie ma kilkumetrowych kabli USB. Czy jest
    to wykonalne? Jak to zrobić? czy wystarczy odciąć koncówkę kabla i podlączyć
    odpowiednie przewody czy trzeba ją rozkręcić?

  • 2. Data: 2012-09-15 11:48:19
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > kabla i podlączyć odpowiednie przewody czy trzeba ją rozkręcić?

    Rozkrecic skarbonke i kupic kamerke AV.

  • 3. Data: 2012-09-15 12:20:47
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Rozkrecic skarbonke i kupic kamerke AV.

    Nie chcę wydawać kasy na kamerkę. Chciałem się pobawić tą co mam. Ona i tak
    spisana jest na straty bo to typowa kamerka internetowa kiepskiej jakości.

  • 4. Data: 2012-09-15 12:24:17
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > i tak spisana jest na straty bo to typowa kamerka internetowa
    > kiepskiej jakości.

    kupic dobra kamere bo rozumiem podglad ogrodka, bramy czy cus, z gowna bata
    nie ukrecisz i mysle ze composite to ta kamera nie ma w srodku bo chinczyk
    liczy juany.

  • 5. Data: 2012-09-15 15:28:53
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com>

    W dniu 2012-09-15 12:24, Papkin pisze:

    > kupic dobra kamere bo rozumiem podglad ogrodka, bramy czy cus, z gowna
    > bata nie ukrecisz i mysle ze composite to ta kamera nie ma w srodku bo
    > chinczyk liczy juany.

    Ona w ogóle nie będzie miała nic analogowego, bo kamery CCD/CMOS są
    "cyfrowe" ze swojej natury i sygnał analogowy jest w nich wytwarzany
    sztucznie. Dlatego jeśli była wyprodukowana pod USB to z całą pewnością
    nie będzie miała osprzętu do wytwarzania sygnału PAL.

  • 6. Data: 2012-09-15 15:31:00
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com>

    W dniu 2012-09-15 11:46, rageofhonor pisze:
> [...]
    > ją przerobic na kamerkę AV by ją podłączyć czinczem np do telewizora by
    > na nim widzieć obraz z kamery. Bo chyba nie ma kilkumetrowych kabli USB.

    Bardzo proste. Bierzesz peceta z kartą graficzną mającą wyjście na
    telewizor. Instalujesz na pececie Windowsa, sterownik do kamerki USB i
    dowolną aplikację dającą podgląd z kamerki ustawiasz tak, żeby obraz był
    dawany na wyjście telewizyjne karty graficzne.

    Prościej się na pewno nie da.

  • 7. Data: 2012-09-16 01:34:08
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > dowolną aplikację dającą podgląd z kamerki ustawiasz tak, żeby obraz był
    > dawany na wyjście telewizyjne karty graficzne.

    A czy są 8-10 metrowe przejściówki USB (męski do komputera a żeński do
    kamery)? Bo jeszcze nie słyszałem by ktoś produkował aż takie długie kable
    USB. Czincze nawet są 10 metrowe czyli by wystarczyło. Taki kabel trzeba by
    zamontować tam gdzie bym chciał mieć tą kamerę.

  • 8. Data: 2012-09-16 02:38:32
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik rageofhonor napisał:

> [...]
    > kable USB. Czincze nawet są 10 metrowe czyli by wystarczyło. Taki kabel
    > trzeba by zamontować tam gdzie bym chciał mieć tą kamerę.

    Nie da się wyprodukować kabla USB 2.0 o długości 10 m. Da się natomiast
    wyprodukować przedłużacz aktywny - i takowe jak najbardziej są produkowane.

    --
    Darek

  • 9. Data: 2012-09-16 04:22:45
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > wyprodukować przedłużacz aktywny - i takowe jak najbardziej są produkowane.

    i kosztują drożej niż tania kamerka AV :)

  • 10. Data: 2012-09-16 12:46:04
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik sundayman napisał:

    > i kosztują drożej niż tania kamerka AV :)

    Tak plus minus. Już za sześć dych idzie taki kabel kupić - tanie kamerki
    bywają tańsze, co lepsze droższe.

    --
    Darek