  • 71. Data: 2018-05-09 16:27:05
    Temat: Re: Czy aby samochody winne?
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-05-08 o 18:38, kk pisze:

    > Kiedy właśnie 10 lat temu takie opcje były w laptopie służbowym :-)
    >
    > A mój tablet z i7 ze stacją dokującą ma 4 lata i akumulator jakoś mu nie
    > padł jak mucha :-)
    >
    > Może wcale nie jest tak, że padają :-)
    Nie wiem jaki masz, ale jak kiedyś kupowaliśmy większą ilość to wiem co się
    potem działo, ale już od 10 lat się nie zajmuję tylko czytam fora i tam
    raczej pochwał nie ma, więc problem aku nadal istnieje.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 72. Data: 2018-05-09 19:47:15
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-05-09 o 16:27, Janusz pisze:

    > Nie wiem jaki masz, ale jak kiedyś kupowaliśmy większą ilość to wiem co się
    > potem działo, ale już od 10 lat  się nie zajmuję tylko czytam fora i tam
    > raczej pochwał nie ma, więc problem aku nadal istnieje.

    Nie istnieje bo go nie mam :-) Tablet markowy używany przez całą dobę z
    podłączeniem do zasilania sieciowego :-) Może zbyt markowy jest :-)

  • 73. Data: 2018-06-02 16:46:51
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 7 May 2018 21:11:11 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Ale eko-sreko samochód tak samo ponosi kurz z jezdni;)

    Dokładnie tak samo, jak i eko-sreko tramwaj ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 74. Data: 2018-06-02 17:38:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2018 o 16:46, j...@i...pl pisze:

    > Dokładnie tak samo, jak i eko-sreko tramwaj ;)

    Nie wydaje mnie się. W większość są torowiska wydzielone - tłuczeń czy
    nawet trawka.

    No i zalezy jak liczyć - od pojazdu czy od paxa. Znasz dowcip o
    dodawaniu koniny do pasztetu zajęczego?

    Shrek