  • Data: 2014-02-17 19:23:56
    Temat: Czy Adblock Plus działa w ogóle?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Zainstalowałem na Nexusie 5 program:
    https://adblockplus.org/

    Skonfigurowałem proxy jako localhost z portem 2020 - tak jak program
    sobie życzył.

    W ustawieniach mam filtrowanie włączone. W ustawieniach zaawansowanych
    jest coś dziwnego. Mianowicie na samym początku mam przełącznik Proxy
    On/Off. Podświetlony jest na niebiesko ON choć nie wiem czy to znaczy,
    że należy kliknąć aby było "ON" czy też jest już ustawiona pozycja "ON".
    W obu pozycjach tego przełącznika opis opcji jest:

    "Proxy Adblock jest wyłączony."

    https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7VTlzSWd
    3dW5NUnc/edit?usp=sharing

    Rysunek pewnie nie wyświetli się ale można go pobrać strzałeczką w dół i
    zobaczyć lokalnie. Niestety dysk Google, chyba jak każda aplikacja tej
    firmy, ma poważne niedociągnięcia :-( Może w międzyczasie to poprawią.

    Co jeszcze bardziej ciekawe: klikam informacje o konfiguracji programu,
    otwiera się okno dialogowe:

    https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7Unk3cHB
    rNUdhZ0k/edit?usp=sharing

    Aplikacja widzi ustawienia proxy jako null???

    Marek