  • 131. Data: 2012-02-11 02:36:04
    Temat: Re: Czip RFID w kartach bankomatowych
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ekspert" 4f33c4b1$2$26691$6...@n...neostrada.pl

    > kaprys nie stanowi problemu, są w stanie nawet zbudować bazę
    > na księżycu czy marsie od tak sobie, a niewolnicy całego
    > świata i tak będą na to pracować do

    Czy Pan Expert wie, jak długo lecieć trzeba na Marsa?

    http://www.nauka.gildia.pl/publicystyka/czerwona_pla
    neta/porownanie_mz

    Minimum 55.7*10^6 km
    Maximum 401.3*10^6 km

    Weźmy 56 000 000

    56 000 000 km Mars -- Ziemia
    384 400 km Księżyc -- Ziemia

    Wie Pan, co to znaczy? Księżyc dzieli od nas nieco więcej, niż jedna
    sekunda świetlna. A to prawie 10 razy dookoła świata wzdłuż równika...

    384400/40076=9,59177562631001

    Mars w najlepszym wypadku jest o ponad 2 rzędy wielkości dalej.

    56000000/384400 =145,681581685744

    56000000/3000000=18,6666666666667

    Tyle to sekund świetlnych stąd -- ponad 18 sekund świetlnych...

    W najlepszym układzie, a ten układ zmienia się szybko
    i raczej ;) należy liczyć się ze znacznie dłuższą drogą. :)

    > 75-go roku życia spłacając kredyty na mieszkania.

    -- Proszę księdza, czy warto wyjść za mąż za tego faceta?
    -- A dlaczego myślisz o nim?
    -- Bo on ma mieszkanie.
    -- Córko moja! Myśl o miłości, nie o pieniądzach. :)

    Ja mam 2 mieszkania, w pewnym sensie 3 -- ale duchowni
    odradzali dziewczynom interesowanie się mną. :) Gdybym
    miał obok siebie kobietę przez minione lata -- mógłbym
    mieć dziś nie 2, nie 3, ale od 20 do 30 mieszkań... :)

    Chcę zatem, żeby młodsze wychodziły za mąż, rodziły dzieci, były gospodyniami

    http://www.antyk.org.pl/wiara/nt/biblia-1Tym5.1-25.h
    tm

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 132. Data: 2012-02-11 11:51:25
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Waldemar Krzok" 9...@m...uni-berlin.de

    > Nie -- albo nie pamiętam, że czytałem. :)

    No to przeczytaj. Tam jest też o wojnie w schronie, czyli w moskiewskim
    Metrze.

    Waldek

  • 133. Data: 2012-02-11 17:18:13
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jh4fu8$keg$1@inews.gazeta.pl...

    > Moc za antenką nie zależy od liczny zwojów, ale od mocy przed
    > antenka i strat w transformatorze, jakiego częścią jest ta
    > właśnie antenka. Chcesz dużo mocy za antenką, daj dużo mocy
    > przed antenką. :)

    I tu powinien ponownie nastapic zwrot w kierunku anteny kierunkowej
    - jak juz wspominalem najlepiej naprowadzanej laserem
    wprost na zadnią kieszen delikwenta ktora to spec sluzba zamierza zczytac
    np. wylawiajac delikweta z tlumu protestujacego przeciw ACTA :D

    Jacy wykladowcy tacy maturzysci ;)

    Pozdro

  • 134. Data: 2012-02-11 17:29:12
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości news:4f3541dc$1@news.home.net.pl...
    > Dowijamy 999999 zwojów i mamy milion zwojów i 10000W w antenie odbiorczej.
    > Z tego bierzemy 1W do zasilania nadajnika, a pozostałe 9999W mamy gratis.
    > Musisz to opatentować.

    Pozostale to niezgloszony dochod nieudokumentowany
    pojdziesz siedziec jak nic ... niech tylko spec sluzby namierza :/

    > Jakiś link do reklamówki tego czytnika ?

    hmm... moze w literaturze SF
    - tego zdalnie odczytujacego RF wszystkie towary
    zamkniete wewnatrz kontenera w porcie :D

  • 135. Data: 2012-02-11 17:48:28
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jh4f3r$ioh$1@inews.gazeta.pl...

    > Pomiarów dokonałem za pomocą precyzyjnego przyrządu, zwanego suwmiarką
    > metalową. (wyprodukowała ją światowej sławy korporacyjna spółka -- NoName
    > Co. nLtd.)

    Jako bardziej odpowiedni sprzet uznalem srube mikrometryczna
    ma juz swoje lata - produkcja polska VIS :)
    i stwierdzam wsrod 8 kart jakie obecnie posiadam rozbieznosc do 0,04 mm :)
    Najciensza okazala sie karta debetowa Inteligo
    - najgrubsza to BGZ .... 0,82 ;)

    Pozdrawiam

  • 136. Data: 2012-02-11 17:53:54
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Piotr Gałka wrote:

    > Użytkownik "Ekspert" <n...@n...joł> napisał w wiadomości

    > Czyli robimy tak.
    > Mały nadajniczek nadający 1W.
    > Jak w pobliżu jego anteny nadawczej umieścimy 1 zwój to może 0,01W uda się
    > w tym zwoju uzyskać.
    > Dowijamy 999999 zwojów i mamy milion zwojów i 10000W w antenie odbiorczej.
    > Z tego bierzemy 1W do zasilania nadajnika, a pozostałe 9999W mamy gratis.
    > Musisz to opatentować.

    Troszeczkę dziwnie dyskutujecie. Widzę tutaj "drobny" problem, że nie
    robicie różnicy między mocą, a energią. To nie jest science fiction, że z
    bateryjki, powiedzmy 6F22, uzyskamy moc 1kW, na przykład z lampy błyskowej.
    Tylko czas błysku jest "dość" mały. Tak się zresztą robi z laserami, które
    mają moce rzędu GW, ale te GW lecą w kilka ps. To, że n anten w pierwszym
    przybliżeniu zbiera n razy więcej energii (- straty, czyli efektywnie nie
    będzie to liniowo rosnąć z n), to prawda. To, że nie mogą zebrać więcej
    energii niż jest, też prawda. N zwojów w antenie zbierze więcej energii, niż
    n/2, inaczej nie nawijano by tego tyle. Ale każdy zwój ma swoje R, no i masę
    (i cenę). Dlatego robi się tak, by było dobrze :-).

    Waldek

  • 137. Data: 2012-02-11 18:09:57
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sat, 11 Feb 2012 18:48:28 +0100, Waldek napisał:

> [...]
    > i stwierdzam wsrod 8 kart jakie obecnie posiadam rozbieznosc do 0,04 mm :)
    > Najciensza okazala sie karta debetowa Inteligo

    Bo to cienki bank jest ;-)

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 138. Data: 2012-02-11 18:16:18
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Verox" <a...@b...veroxsystems.com> napisał w
    wiadomości news:slrnjjdbne.sop.antispam_verox@matrix.verox.pl..
    .

    > Bo to cienki bank jest ;-)

    Ma swoje plusy ;)
    - inaczej poszedlby precz z portfela
    ale to juz na pl.biznes.banki ;)

  • 139. Data: 2012-02-11 19:28:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Feb 2012 18:53:54 +0100, Waldemar Krzok napisał(a):

> [...]
    > bateryjki, powiedzmy 6F22, uzyskamy moc 1kW, na przykład z lampy błyskowej.

    Ale to nie jest moc z bateryjki, tylko moc z kondensatora.

    > To, że n anten w pierwszym
    > przybliżeniu zbiera n razy więcej energii (- straty, czyli efektywnie nie
    > będzie to liniowo rosnąć z n), to prawda.

    Tylko ze przy okazji im kierunkowosc wzrosnie. No ale to inna sprawa.

> [...]
    > n/2, inaczej nie nawijano by tego tyle. Ale każdy zwój ma swoje R, no i masę
    > (i cenę). Dlatego robi się tak, by było dobrze :-).

    Wnioskujac jednak podobnie .. 2N zwojow pewnie nie zbierze wiecej energii,
    bo by je nawinieto :-)

    Ja sie od lat usiluje dowiedziec z jakiej powierzchni zbiera energie zwykla
    pretowa dipolowa antena .. i dlaczego akuraz z takiej.

    J.

  • 140. Data: 2012-02-11 19:58:57
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    J.F. wrote:

    > Ale to nie jest moc z bateryjki, tylko moc z kondensatora.

    Nie gra roli. Chodzi o to, że choć energia jest mała, moc może być bardzo
    duża.

    > Tylko ze przy okazji im kierunkowosc wzrosnie. No ale to inna sprawa.

    To akurat obojętne.

    > Wnioskujac jednak podobnie .. 2N zwojow pewnie nie zbierze wiecej energii,
    > bo by je nawinieto :-)

    Może i zbierze, ale nie warto.

    > Ja sie od lat usiluje dowiedziec z jakiej powierzchni zbiera energie
    > zwykla pretowa dipolowa antena .. i dlaczego akuraz z takiej.

    Nie z powierzchni tylko z objętości. Konkretnie z nieskończenie wielkiej
    objętości.

    Waldek