  • Data: 2012-06-25 12:27:48
    Temat: Częste BSODy powodowane przez myszkę
    Od: vcore <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Około 2 miesiące temu pisałem o padniętym dysku. Elektronikę podmieniłem i dysk
    działa ale mam dziwną sytuację ponieważ od chwili kiedy dysk padł myszka zaczęła
    powodować nieregularnie występujące BSODy, występują nadal mimo że dysk jest
    naprawiony (zawartość i litera partycji identyczna).

    Myszka to Razer Copperhead. Powodem zawsze jest sterownik tej myszki (db3g.sys), nie
    pomaga jego aktualizacja ani instalacja starszego... Próbowałem podpinać ją do
    różnych gniazd ale to nic nie daje, próbowałem też podpiąć ją przez przejściówkę USB
    > PS/2 ale rownież lipa bo myszka przez taką przelotkę w ogóle nie reaguje (choć
    świeci)

    Co może być powodem tak dziwnej sytuacji? Dysk o którym mowa był całkowicie
    niezależny, trzymałem na nim wyłącznie pliki multimedialne, nic związanego z
    programami czy systemem.

    Ekran smierci występuje z reguły gdy nie ma mnie przy komputerze, czasami pojawia sie
    też podczas ładowania systemu - wtedy muszę odpiąć myszkę i podpiąc ją dopiero przy
    ekranie logowania, choć i to nie zawsze pomaga bo po podłączeniu też czasem wywala
    niebieski ekran

    Dodam że pierwszy BSOD jaki mialem wystąpił właśnie po tym jak umarł tamten pechowy
    dysk, nie mogłem uruchomić systemu bo miałem pętle BSODów, dopiero po wielu próbach
    zorientowałem się że to myszka go powoduje.