  • 11. Data: 2010-06-15 09:11:57
    Temat: Re: Czesi w DVB-T2 - plan do olimpiady
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 15 Jun 2010 10:52:19 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Jest okazja zeby tego typu durne pomysly uwalic w przedbiegach.

    taka powinna byc role regulatora na rynku, aby dbac o dobro obywateli
    a nie nadawcow (w pierwszej kolejnosci).

    >Chyba nie nadawca bedzie decydowal jaki ma byc system (na szczescie)?

    oby tak bylo i oby nie bylo wiecej niz jednej karty!!! (Bo TV z CI
    maja tylko 1 slot

    --
    ThinkXtra

  • 12. Data: 2010-06-15 09:16:11
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 15 Jun 2010 10:55:46 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w
    y-2012-pokryt-dvb-t2/

    >A u nas moze byc odwrotnie - nie bedziemy zmuszali rodakow do
    >zmiany telewizorow na olimpiade :-)

    >I to byc moze jest dobry kierunek .. oglosic juz teraz. Czas
    >napisac do KRRTV :-)

    ale KRRiT jest OFF - maja swiadczyc prace do czasu wyboru nowej. Moze
    teraz sie ktos skusi o lapowke na samym wylocie?

    >Inna sprawa ze jak tak dalej pojdzie to nigdy nie wprowadzimy, bo
    >zawsze bedzie cos nowego :-)

    ale sprzetu dvb-t2 za chwile bedzie multum i innych tv/boxow nie
    bedzie (chyba ze z magazynow), bo nie bedzie sie juz nikomu oplacalo
    produkowac starego sprzetu. Naokolo PL HD bedzie w dvb-t2.

    Ja chce juz teraz znac decyzje odnosnie HDTV w PL w naziemnej.

    --
    ThinkXtra

  • 13. Data: 2010-06-15 09:18:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci news:

    > ale sprzetu dvb-t2 za chwile bedzie multum i innych tv/boxow nie
    > bedzie

    I w czym problem?
    Dvb-t beda odbierac.

  • 14. Data: 2010-06-15 09:21:03
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > Ja chce juz teraz znac decyzje odnosnie HDTV w PL w naziemnej.

    no to zle adresujesz pytanie wysylaj je do Pana Solorza i Waltera.

  • 15. Data: 2010-06-16 06:16:27
    Od: a...@p...pl

    Celkový datový tok sítě dosahuje 40,2 Mbit/s (to je dvojnásobek oproti
    nynějším multiplexům DVB-T), přičemž po 11 Mbit/s připadá v průměru na
    programy Nova HD a ČT HD, a po 2,5 Mbit/s na ty samé programy ve
    standardním rozlišení. "Jde o statistický multiplex, datový tok u
    jednoho programu kolísá mezi 4 a 18 Mbit/s," dodal Vykydal.

    czyli calkowity bitrate w takim muxie 40,2 Mb/s

    Nova HD i CT HD - po 11 Mb/s (dla HD)
    inne w SD - 2.5 Mb/s

    ale reszty to juz nie domysle sie. Cos tam o statycznym muxie z 4 do
    18Mb/s???

    --
    ThinkXtra