-
1. Data: 2017-06-03 17:00:47
Temat: Czemu to takie drogie?
Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
Powitanko,
Wtryskiwacz do starego "diesla". Nie żaden pompowtryskiwacz, tylko
najzwyklejszy TDI. Komplet nowych - droższe od całego silnika,
regeneracja - pewnie z 1,5 kzł, a końcówka wtryskiwacza... 80zł.
Jest jakiś racjonalny powód, by końcówki nie wymieniać samemu i za 400zł
nie mieć kompletu wtryskiwaczy "jak nowe"?
Tak, o problemach z wyciągnięciem z głowicy wiem, ale jeśli się tego nie
uda samemu zrobić, to i tak dodatkowy koszt.
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com
-
2. Data: 2017-06-03 17:17:03
Temat: Re: Czemu to takie drogie?
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Sat, 3 Jun 2017 17:00:47 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):
> Wtryskiwacz do starego "diesla". Nie żaden pompowtryskiwacz, tylko
> najzwyklejszy TDI.
A TDI nie bylo wlasnie na pompowtryskiwaczach ?
Takie "najzwyklejsze", czy z kabelkiem do sterowania ?
J.
-
3. Data: 2017-06-03 18:01:23
Temat: Re: Czemu to takie drogie?
Od: nadir <n...@h...org>
W dniu 2017-06-03 o 17:00, Pawel "O'Pajak" pisze:
> Wtryskiwacz do starego "diesla". Nie żaden pompowtryskiwacz, tylko
> najzwyklejszy TDI. Komplet nowych - droższe od całego silnika,
> regeneracja - pewnie z 1,5 kzł, a końcówka wtryskiwacza... 80zł.
> Jest jakiś racjonalny powód, by końcówki nie wymieniać samemu i za 400zł
> nie mieć kompletu wtryskiwaczy "jak nowe"?
Bo to już prawie zabytek i pewnie powoli się kończą części, może też że
celowo się mało części produkuje. Kto to wie?
> Tak, o problemach z wyciągnięciem z głowicy wiem, ale jeśli się tego nie
> uda samemu zrobić, to i tak dodatkowy koszt.
Z wyciągnięciem z głowicy to najczęściej są problemy ze świecami
żarowymi, wtryskiwacze to się raczej łatwiej wyciąga.
-
4. Data: 2017-06-03 18:08:10
Temat: Re: Czemu to takie drogie?
Od: nadir <n...@h...org>
W dniu 2017-06-03 o 17:17, J.F. pisze:
> A TDI nie bylo wlasnie na pompowtryskiwaczach ?
Jeżeli to VAG, to TDI było wspólnym oznaczeniem dla różnych technologii.
-
5. Data: 2017-06-03 18:49:28
Temat: Czemu to takie drogie?
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Racjonalny powod to stanowisko do regulacji po naprawie. Trzeba ustawic wydatek i
cisnienie wtrysku.
-
6. Data: 2017-06-03 20:02:12
Temat: Re: Czemu to takie drogie?
Od: j...@i...pl
On Sat, 3 Jun 2017 17:17:03 +0200, "J.F."
<j...@p...onet.pl> wrote:
>A TDI nie bylo wlasnie na pompowtryskiwaczach ?
Były na pompie rotacyjnej, na pompowtryskiwaczach, i CR też.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t
-
7. Data: 2017-06-03 21:43:18
Temat: Re: Czemu to takie drogie?
Od: p...@g...com
Przecież napisał:
Nie żaden pompowtryskiwacz, tylko
najzwyklejszy TDI.
Np takie
http://allegro.pl/wtryski-1-9-tdi-0-216-mm-216-gwara
ncja-promocja-i6831450960.html
-
8. Data: 2017-06-03 21:53:04
Temat: Re: Czemu to takie drogie?
Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
Powitanko,
> to TDI było wspólnym oznaczeniem dla różnych technologii.
To motorek D5252T stosowany w Audi 100, w dostawczych VW T4 no i w moim
Volvo V70. Jest pompa osobno. Kabelki dochodzą, ale jak mi sie wydaje to
po prostu elektrozawór. A skoro tak, to jak rozumiem o dawce decyduje
sterownik, a wtryskiwacz posłusznie wykonuje otwarcie-zamknięcie i tyle.
Nie wiem co i jak można tu regulować w samym wtryskiwaczu. No chyba, że
dziurki, które po prawie 400 kkm mogą już być nieco mało dziewicze.
Kusi mnie, żeby to zrobić samemu w celach edukacyjno -
oszczędnościowych. Ino żebym sie nie wyedukował za drogo;-)
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com
-
9. Data: 2017-06-04 09:57:15
Temat: Re: Czemu to takie drogie?
Od: "Szumek" <k...@i...pl>
Witam
w tym silniku siedzi zwykły wtryskiwacz 2 sprężynowy
jeden wtryskiwacz jest z kabelkiem bo ma czujnik wzniosu iglicy
końcówki zamienniki to 80 zł za sztuke orginały boscha jakieś 250 za sztukę
wymiana końcówek z regulacją to jakieś 80 zł za szt
akurat wyciągnięcie wtrysku z głowicy w tym silniku jest proste
a co przemawia za tym by końcówek samemu nie wymieniać
trzeba mieć czym zmierzyć i ewentualnie umieć wyregulować ciśnienia otwarcia
ale da się
pozdrawiam
-
10. Data: 2017-06-04 17:21:05
Temat: Re: Czemu to takie drogie?
Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
Powitanko,
> trzeba mieć czym zmierzyć i ewentualnie umieć wyregulować ciśnienia otwarcia
> ale da się
Dzięki wielkie. Dam sobie spokój z dłubaniem, może się uda podpatrzeć w
firmie, która będzie sie tym zajmować, jak to robią.
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com