eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzemu to takie drogie?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 1. Data: 2017-06-03 17:00:47
    Temat: Czemu to takie drogie?
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>


    Powitanko,

    Wtryskiwacz do starego "diesla". Nie żaden pompowtryskiwacz, tylko
    najzwyklejszy TDI. Komplet nowych - droższe od całego silnika,
    regeneracja - pewnie z 1,5 kzł, a końcówka wtryskiwacza... 80zł.
    Jest jakiś racjonalny powód, by końcówki nie wymieniać samemu i za 400zł
    nie mieć kompletu wtryskiwaczy "jak nowe"?
    Tak, o problemach z wyciągnięciem z głowicy wiem, ale jeśli się tego nie
    uda samemu zrobić, to i tak dodatkowy koszt.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa
    --
    "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com


  • 2. Data: 2017-06-03 17:17:03
    Temat: Re: Czemu to takie drogie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Jun 2017 17:00:47 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):
    > Wtryskiwacz do starego "diesla". Nie żaden pompowtryskiwacz, tylko
    > najzwyklejszy TDI.

    A TDI nie bylo wlasnie na pompowtryskiwaczach ?

    Takie "najzwyklejsze", czy z kabelkiem do sterowania ?


    J.


  • 3. Data: 2017-06-03 18:01:23
    Temat: Re: Czemu to takie drogie?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-03 o 17:00, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Wtryskiwacz do starego "diesla". Nie żaden pompowtryskiwacz, tylko
    > najzwyklejszy TDI. Komplet nowych - droższe od całego silnika,
    > regeneracja - pewnie z 1,5 kzł, a końcówka wtryskiwacza... 80zł.
    > Jest jakiś racjonalny powód, by końcówki nie wymieniać samemu i za 400zł
    > nie mieć kompletu wtryskiwaczy "jak nowe"?

    Bo to już prawie zabytek i pewnie powoli się kończą części, może też że
    celowo się mało części produkuje. Kto to wie?

    > Tak, o problemach z wyciągnięciem z głowicy wiem, ale jeśli się tego nie
    > uda samemu zrobić, to i tak dodatkowy koszt.

    Z wyciągnięciem z głowicy to najczęściej są problemy ze świecami
    żarowymi, wtryskiwacze to się raczej łatwiej wyciąga.


  • 4. Data: 2017-06-03 18:08:10
    Temat: Re: Czemu to takie drogie?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-03 o 17:17, J.F. pisze:

    > A TDI nie bylo wlasnie na pompowtryskiwaczach ?

    Jeżeli to VAG, to TDI było wspólnym oznaczeniem dla różnych technologii.


  • 5. Data: 2017-06-03 18:49:28
    Temat: Czemu to takie drogie?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Racjonalny powod to stanowisko do regulacji po naprawie. Trzeba ustawic wydatek i
    cisnienie wtrysku.


  • 6. Data: 2017-06-03 20:02:12
    Temat: Re: Czemu to takie drogie?
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 3 Jun 2017 17:17:03 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A TDI nie bylo wlasnie na pompowtryskiwaczach ?

    Były na pompie rotacyjnej, na pompowtryskiwaczach, i CR też.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t


  • 7. Data: 2017-06-03 21:43:18
    Temat: Re: Czemu to takie drogie?
    Od: p...@g...com

    Przecież napisał:
    Nie żaden pompowtryskiwacz, tylko
    najzwyklejszy TDI.
    Np takie
    http://allegro.pl/wtryski-1-9-tdi-0-216-mm-216-gwara
    ncja-promocja-i6831450960.html


  • 8. Data: 2017-06-03 21:53:04
    Temat: Re: Czemu to takie drogie?
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > to TDI było wspólnym oznaczeniem dla różnych technologii.

    To motorek D5252T stosowany w Audi 100, w dostawczych VW T4 no i w moim
    Volvo V70. Jest pompa osobno. Kabelki dochodzą, ale jak mi sie wydaje to
    po prostu elektrozawór. A skoro tak, to jak rozumiem o dawce decyduje
    sterownik, a wtryskiwacz posłusznie wykonuje otwarcie-zamknięcie i tyle.
    Nie wiem co i jak można tu regulować w samym wtryskiwaczu. No chyba, że
    dziurki, które po prawie 400 kkm mogą już być nieco mało dziewicze.
    Kusi mnie, żeby to zrobić samemu w celach edukacyjno -
    oszczędnościowych. Ino żebym sie nie wyedukował za drogo;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa
    --
    "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com


  • 9. Data: 2017-06-04 09:57:15
    Temat: Re: Czemu to takie drogie?
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    w tym silniku siedzi zwykły wtryskiwacz 2 sprężynowy
    jeden wtryskiwacz jest z kabelkiem bo ma czujnik wzniosu iglicy
    końcówki zamienniki to 80 zł za sztuke orginały boscha jakieś 250 za sztukę
    wymiana końcówek z regulacją to jakieś 80 zł za szt

    akurat wyciągnięcie wtrysku z głowicy w tym silniku jest proste
    a co przemawia za tym by końcówek samemu nie wymieniać
    trzeba mieć czym zmierzyć i ewentualnie umieć wyregulować ciśnienia otwarcia
    ale da się
    pozdrawiam



  • 10. Data: 2017-06-04 17:21:05
    Temat: Re: Czemu to takie drogie?
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > trzeba mieć czym zmierzyć i ewentualnie umieć wyregulować ciśnienia otwarcia
    > ale da się

    Dzięki wielkie. Dam sobie spokój z dłubaniem, może się uda podpatrzeć w
    firmie, która będzie sie tym zajmować, jak to robią.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa
    --
    "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: