  • 51. Data: 2009-02-25 21:57:20
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Na WM czy symbiana to soft jest za darmo?

    http://www.freewarepocketpc.net/
    Do wyboru, do koloru, co kto chce i co kto lubi i do tego za free :)

  • 52. Data: 2009-02-25 23:20:32
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > ??? bo?

    PDA: Personal Digital Assistant

    gdzie zadania i notatki? A gdzie notatki głosowe? A gdzie konkretna
    synchronizacją?

    Bo programy są na niego TYLKO przez appstore, czy tam jakąś inną
    gównianą stronkę.
    Bo jest tych aplikacji jakieś 1% tego co dostępne na inne systemy
    operacyjne.
    Bo mało porządnego oprogramowania od producentów softu, którzy potrafią
    je pisać, a nie tylko hackierów.
    Bo jest zablokowany nakażdy możliwy sposób.
    Bo nie można go kupić w sklepie, tylko z aktywacją.
    Bo nie ma pakietu office.

    Szadzik

  • 53. Data: 2009-02-25 23:22:16
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Może dopracowanie polegało na usunięciu pewnych możliwości dla

    Tu już mnie zabiłeś. Wyznawcy Apple mają już chyba bardziej wyprane
    mózgi niż wyznawcy Radia Maryja.

  • 54. Data: 2009-02-26 00:26:39
    Od: "Pawel Gancarz" <in_the_sig@berdyczow..pl>

    Dnia 25-02-2009 o 15:32:07 Sergiusz Rozanski
    <w...@s...com> napisał(a):

    > Może dopracowanie polegało na usunięciu pewnych możliwości dla
    > 1. przejrzystości
    > 2. własnego ich rozszerzenia z dostepnych aplikacji (to w końcu pda, a i
    > darmowego softu na pęczki, nawet do pc nie trzeba podpinać).

    Małe te pęczki. SDK wymaga niszowego MacOSX 10.5. I dlatego platforma
    zdechnie.
    --
    pgancarz, at, o2, pl

  • 55. Data: 2009-02-26 06:31:00
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    perszing pisze:

    > Ale przeciez ten badziewny iphone nie kosztuje 300zl tylko znacznie
    > wiecej, wiec mozna liczyc na to ze ma rowniez znaczne wieksze mozliwosci
    > od taniego telefonu i jest DOPRACOWANYM PRODUKTEM.

    A to HTC Touch HD kosztuje 300zł, nie popadles aby w absurd.
    Iphone 3G kosztuje 1600-1800zł czyli tyle ile HTC Diamond

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 56. Data: 2009-02-26 06:34:34
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    frank drebin pisze:

    > co z tego że na raz? ile czasu w plecy?
    > Komp musi być podpięty do sieci

    O ile wiem aktywuje sie TERAZ iphona w salonie jak kupil importa z USA
    to nie jest nasz problem

    > Ściągnąć z sieci itunes
    > Zainstalować (a więc zaakceptować umowę licencyjną) itunes
    > Podłączyć telefon do komputera
    > Aktywować telefon w centrali Apple

    Telefony sa teraz aktywowane w salonie

    > znowu jakieś płacenie i dodatkowy soft?

    Na WM sa same darmowe aplikacje ? Ale kumasz ze w Appstore tez sa darmowe

    > no sorry, to mój samsung l760 za 1 złoty w playu (2 lata temu +niska
    > taryfa) odczytuje doc i txt.(i to przy gównianym wyświetlaczu 176x220)
    > I to bez dodatkowego softu, nie mówiąc o multimediach (2 odtwarzacze
    > muzyki), wyciąganej karcie sd

    Alez twoj Samsung na mutacje Pixel View a wiec dodatkowy soft tylko ze
    wgrany

    > A ja do swojego l760 (1zł) wsadziłem sima i kartę sd z muzyką i fotkami
    > i ruszył.
    > I nie mówiąc o tym, że przy padzie baterii to kupię ją w większości
    > sklepów (nie mówiąc o podróbkach).

    No widzisz a do iphona nie musisz kupowac bo ta dziala dobrze

  • 57. Data: 2009-02-26 06:37:18
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    frank drebin pisze:

    > Czekam tylko, kiedy producenci samochodów idąc za Twoim idiotycznym
    > zapotrzebowaniem, zaczną wypuszczać samochody z kierownicą, lampami i
    > fotelami do samodzielnego montażu.
    > No w końcu jakiś procent społeczeństwa lubi dłubać przy samochodach.
    > Reszta lubi kupić i od razu jeżdzić.

    Czy widziales prawdziwego gołego WM ? Ale o co chodzi jakby. Kazdy ma
    chyba wlasne preferencje co do programow robiacych pierdolki i nie ma co
    zmuszac go na sile do "Notepada" jedynie slusznej firmy. Niech sobie
    sciagnie taki jaki chce.

    Pozatym w IP jest przegladarka a w WM nie ma (o karykaturze IE nie
    mowie) i trzeba sciagnac a feee

  • 58. Data: 2009-02-26 06:43:04
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > PDA: Personal Digital Assistant
    >
    > gdzie zadania i notatki? A gdzie notatki głosowe? A gdzie konkretna
    > synchronizacją?

    W iphonie akurat synchronizacja wszystkiego jest wieksza jak w WM :)
    Czy chcesz powiedziec ze synchronizuja ci sie w WM mp3 ? czy filmy i
    zdjecia ?

    > Bo programy są na niego TYLKO przez appstore, czy tam jakąś inną
    > gównianą stronkę.

    Jak to tylko ? Sa dostepne na wiele sposobow Appstore zas gwarantuje ze
    kazda z tych aplikacji nie wysle iPhona w kosmos w odrozniu od aplikacji
    pod WM sciaganych bog wie skad i bog wie jak bardzo ingerujacych w
    system. Zreszta Bill i WM kopiuje wlasnie na szybko appstore wiec nie
    wypada krytykowac bo wyjdzie sie na hipokryta jak za 3 miesiace bedzie
    zachwycal sie MS Store.

    > Bo jest tych aplikacji jakieś 1% tego co dostępne na inne systemy
    > operacyjne.

    A na DOSa panie to bylo .... Zasadniczo nie w ilosci sila.

    > Bo mało porządnego oprogramowania od producentów softu, którzy potrafią
    > je pisać, a nie tylko hackierów.

    To o WM jak rozumiem ?

    > Bo jest zablokowany nakażdy możliwy sposób.

    Co znaczy zablokowany na kazdy mozliwy sposob i czym blokada przeszkadza

    > Bo nie można go kupić w sklepie, tylko z aktywacją.

    Jak nie mozna jak mozna to ze cena z czapki to inna rzecz
    http://msklep.pl/offer,1905,iphone_3g_8gb.html

    > Bo nie ma pakietu office.

    Bo nie jest Windows .... trzeba bylo tak odrazu.

  • 59. Data: 2009-02-26 06:45:09
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    perszing pisze:

    > I wbudowana baterie ma. Apple dba w ten sposob o poziom lansu
    > iphoniarzy. Jak sie porysuje to po roku nie bedzie szkoda go do kosza
    > wyrzucic, bo i tak bateria nie bedzie dzialac zadowalajaco.)

    jak zwykle pieprzenie. Dzieki wbudowanej baterii nie skrzypi i dbasz o
    srodowisko

    > TTST. Jakby iphona zrobil MS to by ludzie na nim psy wieszali, ze trzeba
    > sie rejestrowac, ze jest nie dopracowany itd, ale zrobil go apple to
    > wszyscy chwala, hipokryci.

    To chyba odwrotnie jest

  • 60. Data: 2009-02-26 06:46:26
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Pawel Gancarz pisze:

    > Małe te pęczki. SDK wymaga niszowego MacOSX 10.5. I dlatego platforma
    > zdechnie.

    Pewnie dlatego iphone sprzedaje sie lepiej niz dowolny telefon z WM :)