  • 181. Data: 2009-03-01 22:41:39
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 01.03.2009 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Bo sam zrobiłeś zalożenie że chodzi o funkcjonalność która jest a nie taką
    > którą kiedyś sobie doinstalujesz

    A co za różnica? W pda? I jeszcze darmowej aplikacji.
    W ten sposób to WM nie ma nawigacji bo trzeba zainstalować.
    Tym bardziej że instalacja czegokolwiek na iP jest o wiele
    prostrze niż na WM przez async.

    > url na co? Że usunął aplikację? tak, jest udokumentowane, że niektóre
    > aplikacje, sprzedawane przez jakiś czas zostały usunięte z AppStore.

    Ale umiesz podać jakie?

    > Oraz że z pełną premedytacją wbudowano w system funkcje zdalnego kasowania
    > aplikacji.

    > nie, to własnie do mnie ci użytkownicy przychodzą. Bo sami nie chcą tego
    > robić, nawet jak teoretycznie potrafią.

    Z automapą też by przyszli, bo nie wiem, ale chyba imo łatwiej zrobić JB.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 182. Data: 2009-03-01 23:13:41
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > W ten sposób to WM nie ma nawigacji bo trzeba zainstalować.
    nieprawda(przynajmniej nie do końca), niektóre wm mają programy do GPS.
    NA bank miał takie coś któryś eten, ale nie pamietam dokłanie. FAkt ze
    taka prawdziwa nawigacja t nie byłą, natomiast było to wiecej niż ma na
    starcie iPhone. Dalej idąc tą drogą, wiele telefonów z WM mozna kupić z
    autompą za naprawde niewielkie pieniądze. (np na allegro za mniej niż
    600zł) z iPhone za żadną kase tego nie zrobisz.

    > Tym bardziej że instalacja czegokolwiek na iP jest o wiele
    > prostrze niż na WM przez async.

    Tak w 5% lub nie w 95%. Z FrewwarePPC wywalane są programy do których
    autor nie dołącza .cab-ów. Caba sie sciaga, dwuklika i koniec. Caba sie
    przesyła między kolegami z telefonami z WM (po BT) dwuklika i koniec. TO
    JEST NAJPROSTSZA metoda. a ze mozna użyć trudniejszej? zapewne tak, ale
    kto z tego korzysta? Po co? Ty masz wybór na iPhone?

    > Ale umiesz podać jakie?
    "Im rich". takie hello world, za 999 usd. program został usunięty bez
    podania przyczyny, choć nie łamał regulaminu. autor miał sie sądzić, ale
    niewiem jak to sie skończyło. JA stawiam ze w regulaminie był zapis ze
    firma może usunąć program z następujacych przyczyn: (i tu była lista
    rozsądnych powodów) i "innych" (małymi literkami) tak wiec program
    podpadł z "innych" powodów. Tu chodzi o zasade, nie ilość.

    ja nie bardzo kumam o co chodzi. Czy mozna powiedzieć ze 27% nabywców
    załatwiło iPhona w taki sposób ze możliwe jest:

    kupienie iPhona w Erze, "zamieszanie(wspomniane27%)" i uruchomienie
    telefonu w Plusie, bez aktywacji, dalej "sciagniecie" (w dowolny sposób)
    aplikacji inaczej niż ze sklepu "iCośtam" i zainstalowanie jej w
    telefonie? również 100% pewność ze nigdy nikt niczego zdalnie nie
    zablokuje? I to wszystko bez utraty gwarancji....?

    ToMasz

  • 183. Data: 2009-03-01 23:33:17
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > A co za różnica? W pda? I jeszcze darmowej aplikacji.
    > W ten sposób to WM nie ma nawigacji bo trzeba zainstalować.
    > Tym bardziej że instalacja czegokolwiek na iP jest o wiele
    > prostrze niż na WM przez async.

    Nie przypominam sobie, kiedy ostatnio to musiałem robić. *.cab jest dużo
    prostsze i nie widzę powodu używania activesync do instalowania aplikacji.

    Szadzik

  • 184. Data: 2009-03-02 06:11:23
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Pytam jak działa copy/paste, nagrywanie video, wielozadaniowość, porzadna
    > nawigacja itp. - zademonstrujesz jakieś konkrety, czy będziesz się poruszał
    > w obrębie bełkotu na poziomie marketoida?

    A moze Waldus nam opowie jak dziala Springboard na WM. Rownie absurdalne
    zadanie.

    Jesli myslisz ze Mac OS nie jest systemem wielozadaniowym to prosze zrob
    sobie TOP na konsoli Iphona a zapewniam cie zaniemowisz z wrazenie.

    A wszystkie cechy ktorymi tak sie podniecasz (zapomniales o MMS !!!!)
    na WM dzialaja jak jakies koszmarne namiastki i telefon za 200zł lepiej
    nagrywy video. Bylo sluchac wykladow iGuru bys wiedzial ze w iphonie
    jesli jest jakas funkcja ma DZIALAC a nie tworzyc namiastki działania.

    Wielozadaniowosc .... dziala mozna przegladac zdjecia i sluchac muzyki.
    Jesli sie pytasz czemu aplikacje nie moga byc w tle .... bo nie
    fizycznie potrrzeby i efekt jest taki ze WM z kazda minuta zwalnia az do
    restartu codziennego dla higieny. Chyba ze nam chcesz udowodnic ze
    zajeta pamiec nie puchnie nawet po zamknieciu aplikacji i prosze nie
    pisz o o "predykcji co urzyztkonik teraz uruchomi"

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 185. Data: 2009-03-02 06:13:35
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Copy/paste: np clippy
    > nagrywanie video: np cycorder
    > wielozadaniowość: w wielu aplikacjach w których jest to potrzebne np terminal,
    > natywnie albo każda aplikacja odpalona z backgroundera

    Wystarczy otworzyc terminal i jak w kazdym unixie :) ograniczenie
    springboarda i GUI jest oczywiste "nie smiecic" uruchomionymi
    jednoczesnie aplikacjami w pamieci.

    Takie cuda to tylko w Erze :)

  • 186. Data: 2009-03-02 06:16:39
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Wróć - pytałem o coś co działa, a nie może działać. Sam ten rygor
    > ustaliłeś.

    > to jest trzeci rodzaj prawdy, czyli gówno prawda. Nie ma takiej aplikacji,
    > bo napisanie jej narusza warunki licencji SDK. A licencje pisane bez
    > koszernego SDK nie mają prawa znaleźć się w AppStore. I prędko nie będzie.

    Phii.... widzisz Waldus nie badz hipokryta bo uzywanie ROMow z XDA to
    czystej wody piractwo i jakos ci to nie przeszkadza, o polowie softu na
    WM naruszajacych licencje MS nie wspomne

    > ale po co? Zupełnie jakby jakiś maniak smarta chciał żeby pokazać mu równie
    > krótke dwuosobowe auto. Ja mam auto pięcioosobowe i sobie to chwalę. Bo
    > jest praktyczniejsze.

    Szkoda tylko ze "prawie" jezdzi. To jak Adasia Granada niby ma 4 kola i
    "prawie" silnik ale nie czyni to z rzdzawego szmelcu samochodu.

    > no.. to iPhone ci nie pokażę..

    Tiaa jeszcze nie widzialem aplikacji na WM ktora sie poprostu otwiera
    bez klepsydry

  • 187. Data: 2009-03-02 06:20:41
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Wciąż jest to niezgodne z warunkami licencji SDK - co zresztą wypomnieli co
    > rozsądniejsi uzytkownicy w komentarzach. Równie dobrze któregoś pięknego
    > dnia może zniknąć z AppStore oraz z twojego telefonu - bo Wielki Stiw ma
    > taką możliwość.

    Waldus nie badz hipokryta. Wielki Bill moze ci zrobic taki ROM.
    Ale rozumiesz ze siła wielkiego Stiwa ogranicza sie do iTunes.

    Poki co nie ma obowiazku codziennego przylaczania sie do iTunes :)

    > W jaki sposób przeciętny uzytkownik może sobie to zrobić? Jailbreak leży
    > poza możliwościami przeciętnego użytkownika.

    Nie kpij sobie i zobacz jak dziala quickPWN. Szczegolnie ze pisales ze
    wgranie ROMU na WM to banał. tiaaa

    Uruchamiasz program ... podajesz sciezke do "systemowego pliku restore"
    klikasz dalej dalej dalej wciskasz Home potem POwer puszczasz power
    puszczasz home. NIC WIECEJ NIE ROBISZ.

  • 188. Data: 2009-03-02 06:25:11
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > aplikacje, sprzedawane przez jakiś czas zostały usunięte z AppStore.
    > Oraz że z pełną premedytacją wbudowano w system funkcje zdalnego kasowania

    Oczywiscie WIndows XP tez ma takie funkcje. WM jeszcze nie dorosl ale w
    wersji 7 bedzie mial odpowiednik WGA WUA a wiec dokladnie to samo.
    Obrazisz sie na WM ?

    APlikacje ktore trafiły do appstore i z niego usuniete naruszały albo
    stabilnosc systemu w specyficznych przypadkach lub łamały postanowienia
    umowy zawartej w SDK. Prosty przykład zadna oficjalna aplikacja na
    iPhona nie moze sterowac jasnoscia ekranu i np dopisywac alarmow do
    systemowego kalendarza. "Bo tak"

    > nie, to własnie do mnie ci użytkownicy przychodzą. Bo sami nie chcą tego
    > robić, nawet jak teoretycznie potrafią.

    Cieszymy sie ze jestes milionerem z uslug na iphona.

  • 189. Data: 2009-03-02 06:36:43
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > http://www.iphonefootprint.com/2008/08/complete-list
    -of-removed-apps-app-store/

    BoxOffice odtwarzcz wylecial bo do Appla zglosili sie prawnicy majacy
    prawa autorskie do nazwy (TM) a wiec nie za merytorycznosc

    I Am Rich:
    I am Rich to byl problem dla prawnikow bo z jednej stronie nie naruszał
    umowy SDK (przypominam aplikacja wyswietla Jestem Bogaty nic wiecej nie
    robi) została usunieta bo "stanowi probe wyludzenia poprzez dostarczenie
    uslugi nie adekwatnej do ceny"

    iPint: za Alkohol :)

    Light:
    Light - aplikacja zmieniajaca jasnosc wyswietlania. Operacja nie
    dopuszczona w SDK a wiec uzyto bezposrednio ingerencji z sterownik ekranu.

    PhoneSaber:
    Za niedozwolone uzycie TM innych firm

    Slasher: Slasher was an entertainment application that displayed a sharp
    kitchen knife and made a horror sound when users make a stabbing action

    APlikacja strasznie przydatna.

    Box Office:
    Uzycie nielegalne praw do TM (Box Office)

    Cube Runner: usuniety bo developerzy wgrali update nie w tej wersji
    aplikacja wrocila po kilku dniach

    Tuner: wylecial za TM ale wrocil (to dobry przyklad jak MS hieny mowia
    ze wylecial ze internetowe radia bo konkurencja dla iTunes)
    Przypominam ze podobnie dziala MiastoMuzyki i jakos jest w AppStore za
    free.

    Twinkle : wylecial za "security"

    Jak widac wiekszosc aplikacji wyleciala "prawnie" a nie jak niektorzy
    mysla ze byly konkurencja dla aplikacji Iphona.

  • 190. Data: 2009-03-02 06:43:59
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

    > nieprawda(przynajmniej nie do końca), niektóre wm mają programy do GPS.

    Ale to nie WM posiada tylko jest to zewnetrzna aplikacja dolaczona do
    telefonu.

> [...]
    > JEST NAJPROSTSZA metoda. a ze mozna użyć trudniejszej? zapewne tak, ale
    > kto z tego korzysta? Po co? Ty masz wybór na iPhone?

    Freeware phi ... No i ten CAB musi byc na odpowiednia wersja.\
    A platne programy ? Wiem wiem Bill wlasnie kopiuje te niedobre AppStore.

> [...]
    > rozsądnych powodów) i "innych" (małymi literkami) tak wiec program
    > podpadł z "innych" powodów. Tu chodzi o zasade, nie ilość.

    Wylecial bo stanowil probe wyludzenia na szkode licencjonobiorcow firmy
    Apple.

    > kupienie iPhona w Erze, "zamieszanie(wspomniane27%)" i uruchomienie
    > telefonu w Plusie, bez aktywacji,

    Aktywacje przeprowadzaja teraz w salonach. Tak aktywacja jest wymagana
    np do tego by wiedziec od kiedy liczyc gwarancje i miec statystyki.

> [...]
    > telefonie? również 100% pewność ze nigdy nikt niczego zdalnie nie
    > zablokuje? I to wszystko bez utraty gwarancji....?

    Podaj zrodlo legalnego oprogramowania dla iPhona nie w Appstore.
    Pozatym kluczowym elementem nie jest appstore a iTunes bo tam odbywa sie
    synchronizacja.

    Nie ma zadnego problemu Jailbreak nie jest lamaniem telefonu i jest w
    pelni legalny w Europie a majac dostep do systemu plikow to juz
    trywialne jest. Tylko po co skoro obsluga repozytoriow na Iphone OS
    jest swietna i daje pelne kontrolowanie wersji bibliotek i aplikacji.

    Zasadniczo instalowanie odbywa sie jak na kazdym nowoczesnym linuxie