  • 111. Data: 2014-10-17 02:05:57
    Temat: Re: Czemu iPhone6 jest wciąż najszybszy?
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 09.10.2014 o 00:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Np. taksówki maja w tej chwili swój korporacyjny program na smartfonach.

    Ale to nie są ajfony

  • 112. Data: 2014-10-17 02:18:12
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 17.10.2014 o 02:05, Smok Eustachy pisze:
    /.../
    > Ale to nie są ajfony

    Ponoć na ajfonie nie da sie mieć uruchomionej aplikacji w tle.

    A mnie na androidzie aplikacja Youtube nie chce grać w tle. Podobnie
    Team Viewer gubi połaczenie. Eeee.

  • 113. Data: 2014-10-17 10:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > Podobnie
    > Team Viewer gubi połaczenie. Eeee.

    Z team viewerem to jest róznie - raz gubi, raz nie gubi - nie moge tego
    rozgryźć.

  • 114. Data: 2014-10-17 10:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > Ale to nie są ajfony

    Ale tu było o zawieszaniu andrida przez korporacyjna apkę...

  • 115. Data: 2014-10-17 21:41:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale to nie są ajfony

    Tam też nie były. Cały czas mówimy o korporacyjnym Samsungu Galaxy S4.

  • 116. Data: 2014-10-17 23:04:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > Ponoć na ajfonie nie da sie mieć uruchomionej aplikacji w tle.
    >
    > A mnie na androidzie aplikacja Youtube nie chce grać w tle. Podobnie Team

    Serwisy działają w tle więc da się, ale konkretna aplikacja nie musi tego
    zapewniać.

  • 117. Data: 2014-10-18 14:48:28
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 17.10.2014 o 10:59, Budzik pisze:
    /.../

    > Ale tu było o zawieszaniu andrida przez korporacyjna apkę...

    Ajfona korporacyjna apka nie zawiesi, bo nie będzie działać. Po 10
    minutach on ją wyłaczy. Tak słyszałem.

  • 118. Data: 2014-10-18 22:03:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    >W dniu 17.10.2014 o 02:05, Smok Eustachy pisze:
    > /.../
    >>
    > Ponoć na ajfonie nie da sie mieć uruchomionej aplikacji w tle.

    Po co taką nieprawdę ogłaszasz?

  • 119. Data: 2014-10-18 22:04:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    >W dniu 17.10.2014 o 10:59, Budzik pisze:
    > /.../

    > Ajfona korporacyjna apka nie zawiesi, bo nie będzie działać.
    > Po 10 minutach on ją wyłaczy. Tak słyszałem.

    Jak ktoś nie umie pisać apek na iOS to wyłączy...

  • 120. Data: 2014-11-05 11:48:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message news:m11pai$10q$1@dont-email.me...
    > ja nie mowie o rynku PL w stosunku do reszty swiata - bo nie sledze tematu
    > i guzik mnie obchodzi czy i kiedy Apple bedzie oferowal ten telefon w PL.

    Masz bardzo mocno ustalone opinie jak na kogoś kto
    "nie śledzi tematu"... :-)

    > Mowie o ogolnej boskosci w jakiej stawia sie ten telefon - fama poszla i
    > nikt nie zwaza czy warto czy nie warto - kupuje - bo to jest trendy i
    > amaizing. (Nie kupuja dlatego, ze to - jak piszesz - bezkonkurencyjny
    > sprzet - bo ja tam widze wiele wad procz zalet, ktore niegdy nie
    > przekonalybymnie by dac kupe szmalu za cos, co moge miec za polowe
    > i bez ograniczen systemowych).

    Miałeś kiedyś iPhone w ręce dłużej niż parę chwil?

    > Jak wyszedl 5S to wszyscy wyznwacy jablka mowili ze po co ekran > 4"
    > a teraz kazdy pragnie mieć tą boską wielkość ekranu > 4".
    > KPW?

    Błędnie rozumujesz i niepotrzebnie uogólniasz.
    Nie wszyscy mówili że po co >4" ani nie każdy pragnie mieć teraz >4".
    Ja na ten przykład ubolewam nad faktem, że ekran iP6 jest tak duży.

    > (...)

    > bo juz dwa razy naprawiał i za każdym razem zostaiwał w serwisie 200pln i
    > efekt powracał (no i jak powrócił trzeci raz to już go przestał reanimować
    > na siłe).
    > Gdyby była gwarancja - to nie byłoby problemu.

    Sorry, ale jeśli płacę w serwisie to wymagam aby usterka była naprawiona.
    Jeśli ta sama usterka wróci na tym samym sprzęcie to zanoszę do serwisu
    do poprawki, bo ewidentnie coś słabo naprawili i drugi raz kasa się im nie
    należy...

    Ale może ja dziwny jestem jakiś? :-)
    Ty zapłaciłbyś serwisowi dwa razy za usuwanie tej samej usterki
    w tym samym telefonie?

    > dlatego, ze wiele osob korzystajacych z iP nawet nie wie, ze telefon mozna
    > wykorzystywac do czego wiecej, ze moze miec system bez
    > sztucznych ograniczen i wcale nie wolniejszy?

    Od którego iPhone Galaxy Core Plus nie jest wolniejszy?
    A poza tym - jeśli ten człowiek nie wie do czego służą smartfony
    to jego opinia o jakimkolwiek smartfonie jest bardzo małej wartości.

    > no i ?

    No i to, że źle napisany program nie powinien być w stanie
    powiesić całego telefonu - system operacyjny ma mieć przed
    tym wbudowane zabezpieczenia i umieć taką apkę ubić bez
    ubijania innych apek ani uszkodzenia integralności systemu.
    Już czasy MS-DOS/Win95 odeszły do lamusa. Umiemy pisać
    lepsze systemy operacyjne aby takie rzeczy nie miały miejsca.