  • 41. Data: 2024-05-21 20:42:58
    Temat: Re: Czas umierać.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > A propos - na tych nowoczesnych "niewiadomoco", co po cichu zastąpiły
    > stare centrale - wybieranie pulsowe jeszcze działa ?

    Kupiłem niedawno nowoczesny telefon (już VoIP). Nie dość, że beztarczowy,
    to na dodatek nie ma widełek do stukania -- jest jakiś magnes w słuchawce,
    czy cóś, a po drugiej stronie pewnie halotron.

    --
    Jarek

  • 42. Data: 2024-05-22 14:52:11
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > A ja czasem dla jaj krosowałem dwa przypadkowe numery w ten sposób, że do
    > obu szedł sygnał dzwonienia. Jak odebrały obie strony, to były dyskusje "no
    > przecież nie ja do pana dzwonię, tylko pan do mnie".

    Krążyło kiedyś takie nagranie, choć nie mogę teraz znaleźć.

    - Rozłącz się
    - Nie, ty się rozłącz
    - No rozłącz się baranie
    - A ch...ja, nie rozłączę się
    - No rozłącz się
    - A ja wiem kto ty jesteś i po ryju dostaniesz

    --
    Na gałęzi wiszą sobie 3 nietoperze i rozmawiają ze sobą.
    W pewnej chwili jeden z nich zaniemówił i jak sprężyna stanął głowa

  • 43. Data: 2024-05-22 17:01:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 May 2024 20:42:58 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Kupiłem niedawno nowoczesny telefon (już VoIP). Nie dość, że beztarczowy,
    > to na dodatek nie ma widełek do stukania -- jest jakiś magnes w słuchawce,
    > czy cóś, a po drugiej stronie pewnie halotron.

    albo kontaktron.

    To stary pomysł, przed 2000 widziałem takie siemensy, wk*ce :-)

    Wtedy to były normalne telefony, tzn może niekoniecznie takie
    normalne, bo do centralki siemensa.

    No i były telefony "wszystko w słuchawce", czy "bezprzewodowe".

    Ale nawet taki telefon bez widełek może miec tryb pulsowy.
    Tylko mam wrażenie, że niektóre centralki lub bramki pozbyły się tego
    trybu, widać było za drogo, albo tylko bez sensu ... to ciekawe jak te
    współczesne w Orange.

    J.

  • 44. Data: 2024-05-22 17:12:42
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > albo kontaktron.

    To Chińczyk robi. On umie liczyć koszty. Hallotron smd kosztuje
    zapewne mniej od kontaktronu.

    > Tylko mam wrażenie, że niektóre centralki lub bramki pozbyły
    > się tego trybu, widać było za drogo, albo tylko bez sensu ...
    > to ciekawe jak te współczesne w Orange.

    Orange chyba robi wszystko, by pozbyć się central jakie w spadku
    pozostały po nieboszczce tepsie.

    --
    Jarek

  • 45. Data: 2024-05-22 20:53:09
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 22.05.2024 o 17:01, J.F pisze:

> [...]
    > Tylko mam wrażenie, że niektóre centralki lub bramki pozbyły się tego
    > trybu, widać było za drogo, albo tylko bez sensu ... to ciekawe jak te

    Mógłbym pewnie wyciągnąć z jakiegoś pudła modem... Ale chyba mi się nie
    chce.

    MJ

  • 46. Data: 2024-05-22 20:54:34
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Orange chyba robi wszystko, by pozbyć się central jakie w spadku
    > pozostały po nieboszczce tepsie.

    Będę może ostatnim klientem, ale nic nie robią, żebym zrezygnował.

    MJ

  • 47. Data: 2024-05-22 21:01:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michał Jankowski napisał:

    > Będę może ostatnim klientem, ale nic nie robią, żebym zrezygnował.

    Byłem może ostatnim klientem "Neostrady 1.0", która działała bez
    logowania się. Podobnie było z bankiem, który chciał dopłacać, by
    tylko kliemt sobie poszedł do konkurencji; samochód wśród takich
    losowali. Tak że znakomicie rozumiem. A mie robią może dlatego,
    że nie ma wyrażonej zgody na kontakt marketingowy.

    --
    Jarek

  • 48. Data: 2024-05-23 14:13:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 May 2024 20:54:34 +0200, Michał Jankowski wrote:

    > Będę może ostatnim klientem, ale nic nie robią, żebym zrezygnował.

    Ale być może zostałes podpięty do całkiem innego urządzenia.

    Dyskusje mielismy pare miesięcy temu.
    Muszę przyznac, ze na jednym z osiedli zniknął kontener TPSA, ale to
    juz chyba dawno temu, za to jakies szafy na trawniku zostały ogrodzone
    i wydają podejrzany szum ...

    Już dawno temu temu można było klientowi zaproponować/wcisnąc
    podłaczenie telefonu do Funboxa od neostrady, a teraz jak zamówi
    światłowód z telefonem, to wręcz trzeba ...

    J.

  • 49. Data: 2024-05-23 14:20:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 May 2024 20:53:09 +0200, Michał Jankowski wrote:

    > Mógłbym pewnie wyciągnąć z jakiegoś pudła modem... Ale chyba mi się nie
    > chce.

    A nie możesz "widełkami" ?

    Tylko co by tu wystukać ... nawet sie chyba bardzo starac nie trzeba
    - wystukac byle co, i poczekac na "nie ma takiego numeru"

    U mnie nawet działa, ale ... nie zawsze mi znika ton centrali po
    pierwszych stuknięciach. Jakas lepsza tolerancja i mój palec nie
    wyrabia?

    J.

  • 50. Data: 2024-05-23 16:06:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Już dawno temu temu można było klientowi zaproponować/wcisnąc
    > podłaczenie telefonu do Funboxa od neostrady, a teraz jak zamówi
    > światłowód z telefonem, to wręcz trzeba ...

    Ja to nawet podejrzewam, że z Excela wyszło tak, że klientowi
    zamawiającemu tylko telefom, najlepiej jest zainstalować
    światłowód GPON.

    --
    Jarek