-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
1.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
Date: Mon, 26 Jul 2010 11:07:22 +0200
From: marsel <marcin@pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091204
Lightning/1.0b1 Thunderbird/3.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Czary z prądem w TDI
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <4c4d504a$0$17091$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.3.172.186
X-Trace: 1280135243 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17091 83.3.172.186:53283
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2299403
[ ukryj nagłówki ]Jest sobie Skoda, rocznik 2000, silnik TDI 90 koni i mam z nią czary-mary.
Sprawa wygląda tak, że co pewien czas, podczas jazdy brakuje prądu w
aucie, każde naciśnięcie hamulca powoduje całkowite wyłączenie się radia
w samochodzie a czasami i przygaszenie lampek i świateł, innym razem to
zamykanie lub otwieranie elektrycznych szyb powoduje takie objawy.
Wyłączenie silnika i ponowne uruchomienie przywraca wszystko do normy,
hamulce i zamykanie szyb nie powodują zaników prądu.
Potem przez kilka dni jest spokój z znowu wszystko zaczyna się od początku.
Z silnikiem w czasie tych ekscesów prądowych nic nie dzieje, chodzi cały
czas równo i nie ma żadnych objawów awarii, czy chociażby skoków obrotów.
Czasem podczas uruchamiania silnika też wszystko gaśnie, rozrusznik
normalnie kręci, silnik się uruchamia, ale w tym czasie prąd nie idzie
na żadne inne obwody i kasuje się wszystko, łącznie z potrzymaniem
ustawień radia, zegar czy licznik dzienny.
Byłem już w kilku warsztatach i rozkładają ręce, w pierwszej kolejności
sprawdzali akumulator(3 letni) i akumulator jest niby sprawny i to nie
jego wina, diagnostyka VAG-iem też nic nie pokazała.
Najgorzej, że w czasie gdy samochód diagnozują mechanicy, to wspomniane
wyżej objawy nie występują, i może dlatego nic nie mogą znaleźć.
Ma ktoś jakieś pomysły co to może być?
Może nie w Skodzie, ale w innym TDI coś podobnego, u kogoś wystąpiło?
Następne wpisy z tego wątku
- 26.07.10 11:27 wchpikus
- 26.07.10 11:36 marsel
- 26.07.10 12:01 Myjk
- 26.07.10 12:14 MarcinJM
- 26.07.10 12:16 J.F.
- 26.07.10 15:44 marsel
- 26.07.10 15:57 marsel
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-16 Poznań => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i