eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzary z prądem w TDICzary z prądem w TDI
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    Date: Mon, 26 Jul 2010 11:07:22 +0200
    From: marsel <marcin@pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091204
    Lightning/1.0b1 Thunderbird/3.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Czary z prądem w TDI
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <4c4d504a$0$17091$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.3.172.186
    X-Trace: 1280135243 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17091 83.3.172.186:53283
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2299403
    [ ukryj nagłówki ]

    Jest sobie Skoda, rocznik 2000, silnik TDI 90 koni i mam z nią czary-mary.
    Sprawa wygląda tak, że co pewien czas, podczas jazdy brakuje prądu w
    aucie, każde naciśnięcie hamulca powoduje całkowite wyłączenie się radia
    w samochodzie a czasami i przygaszenie lampek i świateł, innym razem to
    zamykanie lub otwieranie elektrycznych szyb powoduje takie objawy.
    Wyłączenie silnika i ponowne uruchomienie przywraca wszystko do normy,
    hamulce i zamykanie szyb nie powodują zaników prądu.
    Potem przez kilka dni jest spokój z znowu wszystko zaczyna się od początku.
    Z silnikiem w czasie tych ekscesów prądowych nic nie dzieje, chodzi cały
    czas równo i nie ma żadnych objawów awarii, czy chociażby skoków obrotów.
    Czasem podczas uruchamiania silnika też wszystko gaśnie, rozrusznik
    normalnie kręci, silnik się uruchamia, ale w tym czasie prąd nie idzie
    na żadne inne obwody i kasuje się wszystko, łącznie z potrzymaniem
    ustawień radia, zegar czy licznik dzienny.
    Byłem już w kilku warsztatach i rozkładają ręce, w pierwszej kolejności
    sprawdzali akumulator(3 letni) i akumulator jest niby sprawny i to nie
    jego wina, diagnostyka VAG-iem też nic nie pokazała.
    Najgorzej, że w czasie gdy samochód diagnozują mechanicy, to wspomniane
    wyżej objawy nie występują, i może dlatego nic nie mogą znaleźć.
    Ma ktoś jakieś pomysły co to może być?
    Może nie w Skodzie, ale w innym TDI coś podobnego, u kogoś wystąpiło?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: