eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzary z prądem w TDIRe: Czary z prądem w TDI
  • Data: 2010-07-26 12:16:04
    Temat: Re: Czary z prądem w TDI
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "marsel" <marcin@pl> napisał w wiadomości
    news:4c4d571d$0$2584$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 26.07.2010 11:27, wchpikus pisze:
    >> Obstawiam zla mase.
    >> Sprawdz przewody i mocowanie do karoserii.
    >
    > Tylko, które przewody, ten od bieguna minusowego akumulatora do
    > masy samochodu był już sprawdzany, są tam jeszcze inne przewody?

    Powinny isc dwa od minusa - jeden do silnika/rozrusznika, drugi do
    blachy karoserii.

    Jesli mimo tych klopotow rozrusznik naprawde zwawo kreci, to mysle
    ze akumulator i alternator sa w porzadku, a problemu rzeczywiscie
    mozesz szukac na masie..

    Ewentualnie mozesz pojezdzic z podpietym woltomierzem, moze jakies
    sporadyczne uszkodzenie alternatora ze nie laduje [powinno byc ok
    14V w czasie normalnej pracy silnika], a jak nie laduje to napiecie
    spada przy wiekszym poborze pradu i komputer wylacza zbedne obwody.

    No chyba ze cos sie urwalo czy przetarlo w jakims specyficznym
    obwodzie - lampka stop, szyby. Albo szwankuje przekaznik podajacy
    prad na te obwody, a
    ponowne wylaczenie wlaczenie kluczykiem powoduje oczyszczenie
    stykow.
    Sprobuj moze zawsze tylko wlaczac "zaplon", i bez uruchamiania
    silnika nacisnac hamulec. A jesli zlapiesz efekt - wylacz, wlacz,
    sprawdz czy przeszlo.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: