  • 1. Data: 2012-10-08 17:43:21
    Temat: Czarnogora wrzesniowa
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    witam.

    takie copy/paste -
    coby archiwum nakarmic.
    albo - nie daj boze - ktos sie chcial
    czegos zapytac, bo przeciez nie dowiedziec;)

    wrocili.
    10 dni.
    250KM.
    2 motocykle.
    4kkm.
    najcieplej: 36st. C (Ulczyn)
    najzimniej: 10 st.C (przed Nadarzynem)
    V min-6km/h przez gory Serbii.
    V max - 260km/h na serbskim hajleju.
    najwieksze zdziwienie drogowe: zakret o 90st. w nieoswietlonym tunelu
    i frezowana nawierzchnia w szczycie luku przy braku jakiegos info.
    straty: ktos nam podpierdolil maly, dmuchany materac ze schodow do
    apartamentu.
    zolty taki. chinski.
    warto.
    Czarnogora jest fajna.

    na szybko w zasadzie.\
    i bez zbytniego roztkliwiania sie nad estetyka itp.
    film drogi. glownie drogi.
    asfaltowej.
    http://www.youtube.com/watch?v=gTFfBiWA3-Y
    --
    sowa czyHa

  • 2. Data: 2012-10-09 16:52:42
    Temat: Re: Czarnogora wrzesniowa
    Od: ditron <t...@g...com>

    > czegos zapytac, bo przeciez nie dowiedziec;)

    ja chcialem tylko zapytac...
    - w jakim terminie byli / jaka pogoda ?
    - jaka srednia temperatura (bo mi wychodzi 24':) ?
    - czemu tak wolno w górach ?
    - jak tam kosztuje apartment ?
    - czy wracacie za rok po materacyk ?
    - jakies uwagi dla nasladowców ?

    > film drogi. glownie drogi.
    > asfaltowej.

    no nie ma zbytnio co oglądać...

  • 3. Data: 2012-10-09 20:02:03
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-09 16:52, ditron pisze:

    > - w jakim terminie byli / jaka pogoda ?

    20-30.09.2012

    pogoda:
    tam - cieplo, sucho, bez problemow.
    na miejscu - idealna.
    powrot - ok, od Bratyslawy deszcz (bo wczesniej nie chcialo nam sie
    zatrzymac na granicy H/SK) do pod Cieszyn (60km), potem sloneczko do domu

    > - jaka srednia temperatura (bo mi wychodzi 24':) ?

    srednia to nie wiem.
    zmarzlem dopiero kolo Piotrkowa wracajac,
    mimo, ze od Bratyslawy do pod Cieszyn w deszczu

    w nocy jakies 20-23 st.C
    w dzien 27- 35st.C

    > - czemu tak wolno w górach ?

    bo przez kawalek Serbii jechalismy droga, ktora nawet tubylcy nie
    jechali. ( a motocykle zdecydowanie nie offroadowe)
    asfalt sie czasem pojawial.
    nawet bez dziur. rzadko.(przez ten kawalek przz Serbie).
    poza tym nawierzchnia ok.
    widoki rewelacyjne.
    poza tym na drodze, gdzie przez ~ 250km NIE masz prostego odcinka
    ciezko zapierdalac ;)

    > - jak tam kosztuje apartment ?

    50m od glownej plazy/centrum,
    z polowicznym sea view (bylo morze, ale dachy tez widzielismy;)
    placilismy 7,5E/os/dobe (Ulczyn),
    campingi w HR od 10E/2os/2 motocykle/namiot/dobe do 30E,
    z tym, ze za 10e to tylko raz sie udalo (ale za to byl to najfajniejszy
    camping na jaki trafilismy, tylko my, namiot na plazy)

    > - czy wracacie za rok po materacyk ?

    materac spisany na straty, ale powrot jak najbardziej.
    optymalnie 10 dni NA MIEJSCU.
    moze w polaczeniu z Rumunia? pozyjemy zobaczymy.

    > - jakies uwagi dla nasladowców ?

    jechac, jechac :D

    wrzesien to idealny miesiac, nawet koniec wrzesnia.

    olac HR (komercja i drozyzna) - wystarczy
    przejechac jak sie ktos upiera/nie byl. polecam
    droge Zadar-Senj, przez park narodowy, super asfalt
    i winkiel za winklem.

    jak czas cisnie - z PL do np. Zadaru mozna w jeden dzien dojechac/wrocic
    bez strasznej napinki

    > no nie ma zbytnio co oglądać...

    ostrzegalem ;)

    --
    sowa czyHa

  • 4. Data: 2012-10-10 15:45:37
    Od: Szymon Machel <s...@g...com>

    Hej

    Pięknie.
    Przypomniały mi się Chorwackie klimaty :)
    A Chorwacja nie jest taka zła. Fajnie i pusto
    przy granicy z Bośnią. Droga Zadar - Rijeka to same
    winkle (mieliśmy wprawkę przed Alpami i Dolomitami).
    Ehhh, trzeba tam będzie jeszcze wrócić...

    Szymon