    From: "josefff" <j...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Cyfra+ oferta dla stałych abonentów ;)
    Date: Fri, 26 Nov 2010 19:29:35 +0100

    To są normalne jaja.
    Wysyłają pismo, każą do siebie dzwonić i okazuje się że proponują ofertę
    gorszą niż dla nowych klientów.
    Standardowa umowa na 19 miesięcy i jako bonus dla stałego klienta - tylko
    40% zniżki :D
    Powiedziałem że jak naprawdę będą mieli dla mnie lepszą propozycję niż dla
    nowych klientów, to niech zadzwonią ;)

    Swoją drogą ta promocja świąteczna (porównując do zeszłorocznej) to straszne
    dziadostwo.
    Umowa 19 miesięcy, ceny jakieś z kosmosu wzięte...
    Wynajem HD PVR - 300zł za cały okres umowy, plus 99zł aktywacja - czyli
    całość 399zł. Za to można kupić fajny tuner z USB-PVR.
    Ktos wie czy jak sie ma wlasny dekoder HD to sie płaci tą aktywację 99zł
    przy podpisywaniu nowej umowy?

    Jak sie nie poprawią to trzeba będzie zmienić na coś innego.

    josefff