-
1. Data: 2004-07-31 11:01:11
Temat: Crowley - awarie
Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>
Witam
Ktos ma jakies informacje na temat dzisiejszej awarii w Crowleyu ? od
11.50 wogole nie ma sygnalu. Nic do ich sieci nie dochodzi. Centrum
Zarządzania Siecia wogole nie odbiera telefonów.
Jak myslicie pady co kilka tygodni na ~1-6h moga byc argumentacja do
zerwania umowy w trybie natychmiastowym ?
--
VoMi7
-
2. Data: 2004-07-31 13:50:50
Temat: Re: Crowley - awarie
Od: e...@g...pl (eusso)
VoMi7 napisał(a):
> Witam
>
> Ktos ma jakies informacje na temat dzisiejszej awarii w Crowleyu ? od
> 11.50 wogole nie ma sygnalu. Nic do ich sieci nie dochodzi. Centrum
> Zarządzania Siecia wogole nie odbiera telefonów.
>
> Jak myslicie pady co kilka tygodni na ~1-6h moga byc argumentacja do
> zerwania umowy w trybie natychmiastowym ?
>
> --
> VoMi7
Wszystko zalezy od tego co chcesz mieć- zerwana umowę dzieki czemu nie
bedziesz miał dostepu, czy tez chcesz mieć dostęp. W kazdej duzej firmie
mieli kiedyś, lub bedą mieli kłopoty techniczne- to normalne. Awaria, to
awaria. Co innego gdyby działało, ale na 10% przepływności - wtedy
wiadomo ze w ch.... lecą.
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip
-
3. Data: 2004-07-31 20:04:04
Temat: Re: Crowley - awarie
Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>
eusso wrote:
> Wszystko zalezy od tego co chcesz mieć- zerwana umowę dzieki czemu nie
> bedziesz miał dostepu, czy tez chcesz mieć dostęp. W kazdej duzej firmie
> mieli kiedyś, lub bedą mieli kłopoty techniczne- to normalne. Awaria, to
> awaria. Co innego gdyby działało, ale na 10% przepływności - wtedy
> wiadomo ze w ch.... lecą.
no ale pady zawsze w czasie szczytu na kilka godzin srednio co 2-3tyg ?
za lacze za ktore placi sie w tys zł ? to na moim domowym iDSL nie
mialem od roku zadnego padu.
--
VoMi7
-
4. Data: 2004-07-31 23:52:23
Temat: Re: Crowley - awarie
Od: "Maciek" <m...@p...onet.pl>
Użytkownik "VoMi7" <v...@N...altanet.pl> napisał w wiadomości
news:cegtvb$3ga$1@inews.gazeta.pl...
eusso wrote:
> Wszystko zalezy od tego co chcesz mieć- zerwana umowę dzieki czemu nie
> bedziesz miał dostepu, czy tez chcesz mieć dostęp. W kazdej duzej firmie
> mieli kiedyś, lub bedą mieli kłopoty techniczne- to normalne. Awaria, to
> awaria. Co innego gdyby działało, ale na 10% przepływności - wtedy
> wiadomo ze w ch.... lecą.
no ale pady zawsze w czasie szczytu na kilka godzin srednio co 2-3tyg ?
za lacze za ktore placi sie w tys zł ? to na moim domowym iDSL nie
mialem od roku zadnego padu.
--
VoMi7
w crowley podpietym do mariotu mialem tylko na jednym laczu
inne juz nie na standard dzialalo poprawnie
cos im sie sypia gowniane urzadzenia
-
5. Data: 2004-08-01 13:57:56
Temat: Re: Crowley - awarie
Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>
Maciek <m...@p...onet.pl> wrote:
<CIACH>
Nie odpowiadaj w sygnaturce bo nie wiadomo o co chodzi. I cytowanie
można też włączyć..
Pozdrawiam,
Krzysztof Oledzki
--
Krzysztof Olędzki
e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl
Registered User: Linux - 189200, BSD - 51140
Nick Handles: KO60-RIPE, KO60-6BONE, KO581 (Network Solutions)
-
6. Data: 2004-08-01 14:20:42
Temat: Re: Crowley - awarie
Od: Pawel Rutkowski <s...@N...rsc.pl>
On 2004-07-31, VoMi7 <v...@N...altanet.pl> wrote:
> Ktos ma jakies informacje na temat dzisiejszej awarii w Crowleyu ? od
> 11.50 wogole nie ma sygnalu. Nic do ich sieci nie dochodzi. Centrum
> Zarządzania Siecia wogole nie odbiera telefonów.
Mi ani razu nie udalo sie zglosic awarii do BOKu CDP.
Naszczescie poratowal mnie handlowiec.
Pozdrawiam
Pawel
--
Pawel Rutkowski Centauri RSC
+48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl
-
7. Data: 2004-08-01 14:31:21
Temat: Re: Crowley - awarie
Od: Pawel Rutkowski <s...@N...rsc.pl>
> Ktos ma jakies informacje na temat dzisiejszej awarii w Crowleyu ? od
> 11.50 wogole nie ma sygnalu. Nic do ich sieci nie dochodzi. Centrum
> Zarządzania Siecia wogole nie odbiera telefonów.
Ja ciagle mam ten problem. Zgloszenie awarii do BOKu CDP graniczy z cudem.
Prawdopodobnie pracownicy BOKu odkladaja sluchawke z widelek bo nie chce
im sie wysluchiwac kolejnej osoby mowiacej o jakiejs tam awarii.
--
Pawel Rutkowski Centauri RSC
+48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl
-
8. Data: 2004-08-01 15:39:43
Temat: Re: Crowley - awarie
Od: Jakub Klausa <j...@b...pl>
Pawel Rutkowski <s...@n...rsc.pl> wrote:
PR=> Ja ciagle mam ten problem. Zgloszenie awarii do BOKu CDP graniczy z cudem.
PR=> Prawdopodobnie pracownicy BOKu odkladaja sluchawke z widelek bo nie chce
PR=> im sie wysluchiwac kolejnej osoby mowiacej o jakiejs tam awarii.
Przesadzasz.
Po zgłoszonej awarii nawet powiadamiają, że awaria się zakończyła (nie, nie
usinięta :>).
Zgłosiłem awarię 22, powiadomienie o jej zakończeniu otrzymałem JUŻ 30.
Kuba
P.S. A awaria to zwyczajowy pad linku podczas zawirowań pogodowych :>
--
Jakub Klausa, JK762-RIPE, j...@b...pl
* "Holly zombie Jesus!" - Professor - Futurama 2/17 *
-
9. Data: 2004-08-01 15:45:37
Temat: Re: Crowley - awarie
Od: Pawel Rutkowski <s...@N...rsc.pl>
On 2004-08-01, Jakub Klausa <j...@b...pl> wrote:
> PR=> Ja ciagle mam ten problem. Zgloszenie awarii do BOKu CDP graniczy z cudem.
> PR=> Prawdopodobnie pracownicy BOKu odkladaja sluchawke z widelek bo nie chce
> Po zgłoszonej awarii nawet powiadamiają, że awaria się zakończyła (nie, nie
> usinięta :>).
> P.S. A awaria to zwyczajowy pad linku podczas zawirowań pogodowych :>
A probowales cos zglosic przy "wiekszym" padzie ?
Bo podejzewam ze te pady "pogodowe" ustepuja same :)
--
Pawel Rutkowski Centauri RSC
+48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl
-
10. Data: 2004-08-01 15:59:46
Temat: Re: Crowley - awarie
Od: Jakub Klausa <j...@b...pl>
Pawel Rutkowski <s...@n...rsc.pl> wrote:
PR=> A probowales cos zglosic przy "wiekszym" padzie ?
PR=> Bo podejzewam ze te pady "pogodowe" ustepuja same :)
Zgłaszać? Owszem, faksem. Szanuję swój czas - w odróżnieniu od tej firmy.
Zresztą, po PR tej firmy widać, że biznes nie jest jej grupą docelową.
Administracja państwowa - to co innego. Tam nie chodzi o jakość :> W każdym
razie nie o jakość usług transmisji danych :P ;>
Kuba
--
Jakub Klausa, JK762-RIPE, j...@b...pl
* "Holly zombie Jesus!" - Professor - Futurama 2/17 *