  • 11. Data: 2016-05-12 17:26:00
    Temat: Re: Crdi gaśnie na wyższych obrotach
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-12 o 16:09, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup

    > Koreanskie maja pompe Boscha made in China, a niemieckie maja pompe
    > Bosza made in Czechia ? :-)

    W obu przypadkach prędzej będzie to Italy ;)

    Lewis

  • 12. Data: 2016-05-12 17:34:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup

    >W obu przypadkach prędzej będzie to Italy ;)

    No to ja juz wiem czemu po 100 kkm wymagaja naprawy :-)

    J.

  • 13. Data: 2016-05-12 18:21:33
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12.05.2016 o 17:34, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup

    > No to ja juz wiem czemu po 100 kkm wymagaja naprawy :-)

    Ten ma akurat ponad 200 kkm i mam nadzieję, że jednak to jakaś pierdoła,
    a nie wtryski.

  • 14. Data: 2016-05-12 22:03:48
    Od: LordBluzg(R) <p...@p...pl>

    W dniu 2016-05-12 o 15:50, Lewis pisze:

    > No no ;)
    > Jak mu braknie paliwa na dolocie do pompy to i dalej się wszystko zesra

    Zachowa się dokładnie jak w przypadku braku paliwa w zbiorniku ale
    checka i tak nie zapali :)

    > A czym się różni koreańskie CR na pompie boscha i wtryskach boscha od
    > niekoreańskiego CR na tych samych komponenetach?

    Hmm a to nie delphi czasem?

    --
    LordBluzg(R)

  • 15. Data: 2016-05-12 22:41:05
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 12 May 2016 17:34:50 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No to ja juz wiem czemu po 100 kkm wymagaja naprawy :-)

    No nie wiem, u mnie jest blisko 500 tys. ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 16. Data: 2016-05-13 00:13:52
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-12 o 22:03, LordBluzg(R) pisze:

    > Zachowa się dokładnie jak w przypadku braku paliwa w zbiorniku ale
    > checka i tak nie zapali :)

    Mało widziałeś ;)

    > Hmm a to nie delphi czasem?

    Nie, 1.5CRDI było na gratach boscha.

    Lewis

  • 17. Data: 2016-05-13 20:25:05
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13.05.2016 o 00:13, Lewis pisze:

    > Mało widziałeś ;)

    > Nie, 1.5CRDI było na gratach boscha.

    Chodzi o 1.6 crdi....

  • 18. Data: 2016-05-14 00:03:13
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-13 o 20:25, Cavallino pisze:

    > Chodzi o 1.6 crdi....

    ten też na boszu ;)

    Lewis

  • 19. Data: 2016-05-15 11:19:54
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.05.2016 o 18:49, Lewis pisze:

    > Na start sitko na smoku w zbiorniku. Praktycznie bezkosztowe a często
    > potrafi pomóc.

    I chyba trafiłeś.

    Serwis po sąsiedzku nie dał rady nic sprawdzić, bo niby coś tam odczytał
    na kompie, ale niezbyt szczegółowo - więc stwierdził, że więcej nie
    zrobi bez kompa gadającego z Hultajem lepiej.

    No, więc mój młody sam rozkręcił auto, wyczyścił to sitko, twierdzi że
    jest ok.
    Ale pojeździ z tydzień, to się zobaczy czy problem nie powróci.

    Dzięki w każdym razie za ukierunkowanie poszukiwań.