  • 11. Data: 2011-11-27 00:56:39
    Temat: Re: Cos pozytywnego...... czyli wizyta Warszawiaka w Krakowie
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > i w końcu skończą się te głupie oceny po
    > tablicach rejestracyjnych.

    A co Ci to przeszkadza? Mi to zdecydowanie pomaga, widze LLU mam jak w
    banku, ze gosc sie bedzie wlekl 40 lewym pasem, wiec odrazu moge sie
    ustawic na prawym/srodkowym. Widze E, to wiem, ze jak LLU, tylko
    bardziej niebezpiecznie, a to zmiana pasa bez migacza, a to skret na
    zakazie, a to przyhamuje nie wiadomo po co. I ci z L na poczatku i E w
    momencie zmiany swiatla na zielone sa tym faktem tak zaskoczeni, ze
    przez minute zastanawiaja sie, czy to znaczy, ze mozna jechac, czy to
    moze jakis znak od Boga.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 12. Data: 2011-11-27 02:44:20
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.youtube.com/user/KolejTakPkpNie#p/a/u/2/R
    jREztD73dQ

    trzepiesz sobie przy tym gruszke?

    za awarujne kazdemu mandacik 300zl
    nie wiesz czemu? domysl sie

  • 13. Data: 2011-11-27 02:47:11
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kris_Poland

    > trzepiesz sobie przy tym gruszke?
    >
    > za awarujne kazdemu mandacik 300zl
    > nie wiesz czemu? domysl sie

    Czy pijani na PMS w weekendy to jakaś nowa, świecka tradycja?

  • 14. Data: 2011-11-27 12:31:00
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 22:57:03 +0100, Myjk napisał(a):

    > WI-cośtam nie ma. Reszta z "I" to WLI

    Naprawdę? To wszytkie auta z ING u nas w firmie mają lewe tablice?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 15. Data: 2011-11-27 15:41:51
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    > Sat, 26 Nov 2011 20:29:59 +0100, Lukasz
    > Trzeba?

    nie, nie ma takiego obowiązku, baa pewnie ktoś by się doszukał w tym łamania
    kodeksu drogowego

    >Ja tego nie oczekuję od innych.

    ja też nie, ale miło zobaczyć że ktoś to docenia dlatego ja zawsze staram
    się dziękować - niestety awaryjkami, bo kierunkowskazy włączają się na trzy
    mignięcia, a łapy przez przyciemnioną/oklejoną reklamą szybę (lub przez
    blachę) nie widać

    Oczekuję, żeby kierowca któremu
    > zrobię "dobrze" odwdzięczał się podobnie innym kierowcom. Sam łapą macham,
    > dosyć sporadycznie, bo raczej staram się jeździć tak, żeby nikt mi łaski
    > nie musiał robić.

    czyli co, jak zwężka to na samiutkim koniuszku na odpowiedni pas?

    Z błyskania awaryjnymi (chyba, że wyjątkowo uprzejmemu
    > TIRolotowi, który mojej łapy szans zauważyć nie ma) jakoś szybko wyrosłem.

    znaczy się uważasz że to objaw szczeniactwa?

    Łukasz

  • 16. Data: 2011-11-27 15:44:26
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    jREztD73dQ
    > trzepiesz sobie przy tym gruszke?
    > za awarujne kazdemu mandacik 300zl
    > nie wiesz czemu? domysl sie

    to powiedz mi czym szkodzą te awaryjne (nie pokazuj mi gdzie w kodeksie
    napisano że nie można ich w takich sytuacjach używać tylko w czym
    przeszkadzają komuś kto zinterpretuje je w jedyny słuszny sposób)?

    Łukasz

  • 17. Data: 2011-11-27 16:40:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 27 Nov 2011 15:41:51 +0100, Lukasz

    > znaczy się uważasz że to objaw szczeniactwa?

    Zacząłem traktować "uprzejmości" za coś naturalnego.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 18. Data: 2011-11-27 19:53:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-27, Lukasz <l...@b...net.pl> wrote:

    > to powiedz mi czym szkodzą te awaryjne (nie pokazuj mi gdzie w kodeksie
    > napisano że nie można ich w takich sytuacjach używać tylko w czym
    > przeszkadzają komuś kto zinterpretuje je w jedyny słuszny sposób)?

    Bo Kris wtedy mysli ze chcesz pojechac jednoczesnie w prawo i lewo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2011-11-27 20:47:47
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 27 Nov 2011 01:47:11 GMT, to <t...@x...abc> wrote:

    >Czy pijani na PMS w weekendy to jakaś nowa, świecka tradycja?

    Chyba tak, niestety. I nie tylko w weekendy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2011-11-27 21:10:16
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Pawel "O'Pajak" wrote:

> [...]
    > w momencie zmiany swiatla na zielone sa tym faktem tak zaskoczeni, ze
    > przez minute zastanawiaja sie, czy to znaczy, ze mozna jechac, czy to

    Do tego TK, ktorych na S7 trzeba wyprzedzac prawym pasem, oraz Rxx,
    ktorym po prostu nie ufam i sie boje. ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl