    From: "Adam Kępiński" <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Corsair 650W - gorący?
    Date: Wed, 2 Dec 2009 22:03:00 +0100

    Złożyłem nowy komputer (i7 na 1366, radeon 5870, troche ramu, pare dyskow) i
    mam problem z temperatura zasilacza.
    Znam troche Corsairy, jakos nigdy mnie nie zawiodly, drugi (bodajze) 420W
    dziala w komputerze obok bez problemow.

    Ten jednak zachowuje sie inaczej, gdyz mam wrazenie, ze jego wentylator
    ledwiutko sie kreci.
    Zasilacz jest mocowany na spodzie obudowy, jest goracy, jego gorna pokrywa
    ma jakies 40-45stopni (mierzone: na reke).
    Zepsute PWM? Czujka?
    Wentylator kreci sie, ale leniwie, tak ze prawie w ogole cieple powietrze z
    zasilacza nie wylatuje.

    Oddac na gwarancji?

    Pozdrowiam i TIA

    --