  • 31. Data: 2016-11-22 13:40:18
    Temat: Re: Cofający się licznik prądu. Jaka przyczyna?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości
    news:o0ncmp$4a6$1@node1.news.atman.pl...

    > Trudno zrobić drugi obrót nie kończąc pierwszego ;)
    >
    > Czyli co? - zatrzymuje się po tym pełnym obrocie i po chwili robi kolejny?

    Może źle to określiłem. Licznik się cofa jednak pełen obrót pokonuje etapami
    (co kilka sekund się cofa). A potem nie zatrzymuje się na czarnej kresce
    tylko cofa się dalej. Buczy w trakcie cofania i gdy wyłączy się bezpiecznik
    przestaje się cofać.

  • 32. Data: 2016-11-25 01:03:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2016 11:14:30 +0100, J.F. napisał(a):

    > Hm, wydaje mi sie, ze nie. Tarcza potrafila sie zatrzymac w dowolnym
    > momencie.
    > Ale juz nie sprawdze - teraz mam elektroniczny :-)

    Znalazlem z tarcza - po odlaczeniu obciazenia staje i stoi.
    Tzn tak delikatnie drga, po dluzszym czasie moze i sie o jakis wiekszy
    kat przestawi.

    J.