  • Data: 2009-05-31 08:51:20
    Temat: Co zamiast tamrona 28-75 2.8
    Od: Paweł Zaborowski <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam ostatnio problemy ze swoim tamronem 28-75 2.8 (z canonem 400D)
    podczas robienia zdjęć w pomieszczeniach przy slabszym świetle bardzo
    kiepsko działa AF. Może wcześniej tego nie widziałem, ale teraz gdy już
    troche się nauczyłem strasznie mi to przeszkadza.
    Podpowiedzcie mi jakim obiektywem zastapić tego Tamrona. Na obiektywy
    typu Canon 24-70 2.8L czy Canon 17-55 2.8 IS mnie nie stac teraz za bardzo.
    jesli chodzi mi o zakres ogniskowej najbardziej pasuje mi Canon 17-85 IS,
    ale jego jasność nie powala a i czytałem złe opinie na jego temat.
    Może jest jakiś czarny koń w tym wyścigu którego nie znam. Koszt do 2000,-

    Dzięki za pomoc.

    Paweł