  • 31. Data: 2024-09-21 18:29:03
    Temat: Re: Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.09.2024 o 14:40, J.F pisze:

    > A propos - reklamują własnie VW Multivan, ale tak po filmach, to mam
    > wątpliwości jak tam z miejscem i normalnością.

    Jeździłem kiedyś wypasionym multiwanem - takim z lodówką i
    nagłośnieniem. Nazwywaliśmy go we firmie partybus, bo taką rolę czasami
    pełnił w delegacjach;)

    Miejsca było dużo, fotele obracane, ale to przerobiony dostawczak ze
    wszystkimi konsekwencjami. Jak komuś nie przeszkadza to ok, ale fotele z
    tyłu to raczej średnio wygodne były na dłuższą metę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 32. Data: 2024-09-21 19:00:21
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.09.2024 o 18:18, Pixel(R)?? pisze:

    > obecnie podoba mi się Kijanka z 2022...za 4-5 lat jak mój się skończy to
    > się przymierzę. OK, oba wielkie...ale ja już myślę nad wersją "camper"
    > bo w tym wymiarze to jest spoko.

    https://www.youtube.com/shorts/1HMGto5yYRQ?feature=s
    hare coś takiego :)

    --
    Pixel(R)??

  • 33. Data: 2024-09-21 20:21:03
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 21.09.2024 o 10:31, heby pisze:

    > Chodzi o stosunek koników do masy, pierdoło.

    Tak Ci się pierdoło tylko wydaje, 17KM przy 500kg to 51/1500 kontra
    120KM przy 1500kg

  • 34. Data: 2024-09-21 20:57:04
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/09/2024 20:21, io wrote:
    > Tak Ci się pierdoło tylko wydaje, 17KM przy 500kg to 51/1500 kontra
    > 120KM przy 1500kg

    I kto twierdzi, że majątak samo, pierdoło?

  • 35. Data: 2024-09-21 20:57:55
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/09/2024 18:18, Pixel(R)?? wrote:
    > Skoro ma "amerykana"

    Pan raczysz żartowac... to nie leżało nawet obok frytek z McDonaldsa.

  • 36. Data: 2024-09-21 21:01:50
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/09/2024 14:40, J.F wrote:
    > A propos - reklamują własnie VW Multivan

    Dzisiaj chyba go widziałem w salonie, z daleka. Dziwna kolorystyka i
    faktycznie duży. To ten sam rozmiar co H200/iMax. Nie mieści się na
    miejscu parkingowym pod Biedronką. Choć może przesadzam, w mojej okolicy
    jakiś misio popierniczał Hummerem pod Biedronkę czasami, więc da się
    najwidoczniej.

  • 37. Data: 2024-09-21 22:52:18
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.09.2024 o 20:57, heby pisze:

    > Pan raczysz żartowac... to nie leżało nawet obok frytek z McDonaldsa.

    Chodzi mi o stylistykę/rozwiązania a nie o plastiki z Chin :)
    Tak w ogóle to Chrysler powinien zamienić się znaczkiem logo z
    Chevroletem. Krzyż bardziej pasuje do Chrystusa (Chryslera) :D

    --
    Pixel(R)??

  • 38. Data: 2024-09-21 23:49:36
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/09/2024 22:52, Pixel(R)?? wrote:
    > Chodzi mi o stylistykę/rozwiązania

    Stylistyka T34. Rozwiązania z Opla. Silnik z Lanosa. Amerykanin by sie
    nie zmieścił, nawet w formie dziecięcej, w 3 rzędzie.

  • 39. Data: 2024-09-22 10:54:16
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.09.2024 o 23:49, heby pisze:

    > Stylistyka T34. Rozwiązania z Opla.

    Opel to GM :)

    > Silnik z Lanosa.

    Koreański? Wątpię.

    > Amerykanin by sie
    > nie zmieścił, nawet w formie dziecięcej, w 3 rzędzie.

    Nie patrz na wielkość foteli. Azjaci to niby mali ludzie ale auta robią
    przestronne. Czasem się dziwię czy muszą mieć poduszki, żeby wykukiwać
    przez szybki w swoich autach?

    Pisałeś też kiedyś o przyzwyczajeniach/rozwiązaniach co do włączania
    automatycznie świateł. Są też inne i każda marka w sensie kraju
    producenta ma inaczej. Francuzy czy VW czy KIA mają inaczej jeśli chodzi
    o włączanie wycieraczek, zmianę świateł czy włączanie świateł (gajgi
    przy kierownicy), regulacje foteli, lusterek itd. Jeśli nie zmieniasz
    często modeli aut a masz jakieś przyzwyczajenia to warto wziąć pod uwagę.

    --
    Pixel(R)??

  • 40. Data: 2024-09-22 18:09:50
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/09/2024 10:54, Pixel(R)?? wrote:
    > Pisałeś też kiedyś o przyzwyczajeniach/rozwiązaniach co do włączania
    > automatycznie świateł.

    W sumie nie mam. Stosuje w życiu prostą zasadę: jeśli się przyzwyczaisz
    do jakiegoś rowiązania, to potem bedzie cieżko zmienić. Nie
    przyzwyczajaj się. Dostosuj się.