  • 21. Data: 2012-07-30 08:10:30
    Temat: Re: Co wybrać używany 40D czy nowy 550D/600D?
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    John Smith <j...@e...net> napisał(a):

> [...]
    Ultra II). Może to

    >Wg specyfikacji z dpreview:
    >http://www.dpreview.com/reviews/canoneos350d/2
    >
    >"Continuous: 3.0 fps up to 14 JPEG / 4 RAW frames"
    >
    >To przy założeniu dowolnie wolnej karty. I to się zgadza z doświadczeniem Piotra.
    >Zauważ jednak, że opróżnianie bufora zaczyna się już po pierwszej klatce, nie
    dopiero po zapełnieniu
    >całego bufora, więc przy szybkiej karcie aparat zwalnia trochę później, niż wynika
    to ze
    >specyfikacji. Mój z Sandiskiem Ultra II w trybie RAW zwalnia dopiero po siódmej
> [...]

    Tak, tylko jak sam zauwazyles, pamiec bufora jest szybsza od najbardziej szybkiej
    pamieci flash,
    wiec w koncu bufor sie przepelni i bedzie czekal za zapis na karcie. Jak szybko
    zalezy od aparatu -
    ale koniec koncow predkosc zapisu rawow zwolni do predkosci interface/karty - czyli w
    praktyce
    2,3 rawy max sek.

  • 22. Data: 2012-07-30 21:15:22
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-07-30 06:10:30 +0000, I.Tichy <i...@...tichy.pl> said:

> [...]
    > Jak szybko zalezy od aparatu -
    > ale koniec koncow predkosc zapisu rawow zwolni do predkosci

    Ty czytasz czasami, czy tylko piszesz? Zacytuję bo może w natłoku myśli
    Ci to umknęło.
    [...]
    [...]
    Zwalnia dopiero po siódmej klatce, a nie max 3 rawy.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2012-07-31 10:40:42
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał(a):

> [...]
    >[...]
    >[...]
    >Zwalnia dopiero po siódmej klatce, a nie max 3 rawy.

    hint: spojrz do mojego 1 postu w tym watku i zwroc _dokladnie_ uwage
    _co_ cytowalem i do czego mialem uwage - reszta to juz rozwiniecie
    dyskusji.

  • 24. Data: 2012-07-31 22:40:34
    Od: John Smith <j...@e...net>

    W dniu 2012-07-30 08:10, I.Tichy pisze:
> [...]
    zalezy od aparatu -
    > ale koniec koncow predkosc zapisu rawow zwolni do predkosci interface/karty - czyli

    No patrz, a jeszcze później to dopiero jest tragedia.
    W końcu się karta przepełnia i wtedy prędkość spada jeszcze bardziej. :-)

    --
    Mirek