  • 11. Data: 2011-05-27 19:35:40
    Temat: Re: Co to za wymysł motocylkistów ?
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@s...com> napisał w wiadomości
    news:xn0hema2i9hyjxh000@news.gazeta.pl...

    > Wazne, ze we wlasnym.
    > Po co utrudniac ruch kiedy beda go sprzatac z ulicy?
    Wciaz pala z logiki, tym razem na szynach.

    Hint:
    Dlaczego zakladasz chec zabicia sie motocyklisty?

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 12. Data: 2011-05-27 21:31:34
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Arecki Wawa" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > dziś na światłach stałem koło kolesia na ścigaczu i ten gość miał jakiś
    > drut -
    > linkę metalową opleciony naokoło szyi i podczepiony do chyba kierownicy.
    > co to jest ? jakiś wynalazek ? jakie info w sieci ?

    To taki sam bezpiecznik, jak na skuterze wodnym - tam jak spadniesz, to
    wylacza skuter. A tu - kierowce.... :-P

    --
    Axel

  • 13. Data: 2011-05-28 04:49:16
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Bartek Kacprzak wrote:

    > Hint:
    > Dlaczego zakladasz chec zabicia sie motocyklisty?

    Po co mu petla, skoro planuje zachowawcza jazde?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 14. Data: 2011-05-28 10:03:53
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Po co mu petla, skoro planuje zachowawcza jazde?
    Po co kierowcy puszek wyjezdzaja na ulice i nie korzystaja z lusterek?

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 15. Data: 2011-05-28 13:10:03
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Bartek Kacprzak wrote:

    > Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@s...com> napisał w wiadomości

    > Po co kierowcy puszek wyjezdzaja na ulice i nie korzystaja z lusterek?

    Nie rozumiem czemu oceniasz innych po sobie.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl