  • 1. Data: 2011-03-22 08:19:56
    Temat: Co to za typ złącza?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Witam,

    Potrzebuję podłączyć się do modułu przez gniazdo pokazane na zdjęciach:
    http://w150.wrzuta.pl/obraz/3TC6TxbSyF6/gniazdo1
    http://w150.wrzuta.pl/obraz/7LrhBUhCVLS/gniazdo2

    Złącze ma 6 pinów w jednej linii, gdyby to nie było dostatecznie dobrze
    widoczne.

    Oświećcie mnie proszę, co to za typ złącza.

    I ewentualnie gdzie można kupić wtyki do tego (najchętniej z
    przewodami), ale to już pewnie dam radę wygooglować.

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Piotrek

  • 2. Data: 2011-03-22 12:44:24
    Temat: Re: Co to za typ złącza?
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 03/22/2011 04:19 AM, Piotrek wrote:
> [...]
    > http://w150.wrzuta.pl/obraz/7LrhBUhCVLS/gniazdo2
    >
    > Złącze ma 6 pinów w jednej linii, gdyby to nie było dostatecznie dobrze

    Nie podałeś wymiarów, ale wygląda podobnie do złącz stosowanych w
    panelach TFT: Typ FI produkcji JAE Electronics. Tutaj masz link do
    katalogu: http://jae-connectors.com/en/pdf/2008-56-58-FI.pdf
    Konkretny typ złącza znajdziesz wchodząc na stronę produktu (musisz
    znaleźć sam na http://jae-connectors.com szukając po typie).
    Nie mam pojęcia kto tym handluje w pl, ale Digikey ma te złącza w
    magazynie, więc kupić się da.

    pzdr.
    j.

  • 3. Data: 2011-03-22 14:30:25
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-03-22 13:44, Jacek Radzikowski wrote:

    > Nie podałeś wymiarów, ale wygląda podobnie do złącz stosowanych w
    > panelach TFT: Typ FI produkcji JAE Electronics. [...]

    Dzięki za odpowiedź, ale to raczej nie jest ten typ złącza.

    Z tego co pomierzyłem, to złącza mają raster metryczny (1mm odstępu
    pomiędzy pinami). Wymiar plastiku 8mm x 4mm x 3mm.

    Namierzyłem identyczne gniazda (plus wtyczkę z kabelkiem) na PCB w
    napędzie LTO-1. Tam złącze służy do podłączenia napędu do sterownika
    biblioteki (w "normalnych" zastosowaniach nie jest wykorzystywane).

    Tak więc na szybko zaspokoiłem swoją potrzebę, ale ponieważ kabelek od
    biblioteki będę musiał ASAP oddać to chętnie wysłucham podpowiedzi,
    jeśli ktoś ma jeszcze jakieś inne pomysły.

    Piotrek

  • 4. Data: 2011-03-22 17:54:01
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-03-22 15:30, Piotrek wrote:
    > [...] chętnie wysłucham podpowiedzi,
    > jeśli ktoś ma jeszcze jakieś inne pomysły.

    Tajemnica się wyjaśniła. Są to złącza typu JST - jeśli komuś miałaby się
    przydac taka wiedza.

    Piotrek