  • 11. Data: 2010-09-01 15:05:55
    Temat: Re: Co to za dziwny numer do mnie dzwonil ??
    Od: Piotrek <p...@g...com>

    On 1 Wrz, 10:44, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:
    > To prawda, tak może być i zgadza się, ale jak dla mnie to nie do końca. Bo
    > gdyby stronie dzwoniącej nie zależało, to by w cale nie dzwoniła. Dlatego
    > ja np też wychodzę z założenia, że jak ktoś nie dodzwonił się do mnie (z
    > różnych powodów - zajęty poza zasięgiem, nie odbierane) i nie zostawił
    > żadnej wiadomości lub nie wysłał smsa, to znaczy że nic znaczącego nie
    > miał do przekazania.

    W pewnym sensie masz racje. Ale z drugiej strony dzwoniacy czesto nie
    chce byc napastliwy i ponawiac prob co 15 min. Zadzwonil raz,
    niedodzwonil sie, moze ktos jest akurat zajety. Bedzie wolny to pewnie
    oddzwoni. Jak nie oddzwoni to mozna znowu sprobowac o innej porze
    dnia. Ja tez nie zawsze mam czas odebrac, albo nie odbieram i potem
    oddzwaniam bo wole porozmawiac w bardziej komfortowych warunkach.

    Duzo gorsza praktyka jest dzwonienie przez 15 sek i rozlaczanie sie. A
    czy to taki problem poczekac te pol minuty? Nie wszyscy na dzwiek
    dzwonka rzucaja sie do telefonu jak sepy na padline.

    I jeszcze nie lubie jak ktos dzwoni z zastrzezonego. Jak sie nie
    odebralo to lipa. Na szczescie powazni ludzie nie uzywaja tego, zwykle
    sa to agencje lapiace kandydatow do pracy albo inni spamerzy.

  • 12. Data: 2010-09-01 17:43:37
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Grzexs <g...@g...pXl> writes:

    > 75 764 0300 - wygląda na Jelenią Górę lub okolice. Dwa zera na końcu
    > być może wskazują tak jak piszesz - centralkę. Spróbuj dać 01 na końcu.

    Tu jest nader podobny numer...

    http://www.skpt.pl/moz/index.php?option=com_contact&
    task=view&contact_id=109&Itemid=59

    MJ

  • 13. Data: 2010-09-01 19:03:14
    Od: z <z...@g...pl>

    Piotrek pisze:
    > W pewnym sensie masz racje.

    Weź jeszcze pod uwagę omyłkowe wykręcenie numeru. Zdarza się.

  • 14. Data: 2010-09-01 19:27:01
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Tu jest nader podobny numer...
    >
    > http://www.skpt.pl/moz/index.php?option=com_contact&