    From: Piotrek <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Co to za dziwny numer do mnie dzwonil ??
    Date: Wed, 1 Sep 2010 08:05:55 -0700 (PDT)

    On 1 Wrz, 10:44, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:
    > To prawda, tak może być i zgadza się, ale jak dla mnie to nie do końca. Bo
    > gdyby stronie dzwoniącej nie zależało, to by w cale nie dzwoniła. Dlatego
    > ja np też wychodzę z założenia, że jak ktoś nie dodzwonił się do mnie (z
    > różnych powodów - zajęty poza zasięgiem, nie odbierane) i nie zostawił
    > żadnej wiadomości lub nie wysłał smsa, to znaczy że nic znaczącego nie
    > miał do przekazania.

    W pewnym sensie masz racje. Ale z drugiej strony dzwoniacy czesto nie
    chce byc napastliwy i ponawiac prob co 15 min. Zadzwonil raz,
    niedodzwonil sie, moze ktos jest akurat zajety. Bedzie wolny to pewnie
    oddzwoni. Jak nie oddzwoni to mozna znowu sprobowac o innej porze
    dnia. Ja tez nie zawsze mam czas odebrac, albo nie odbieram i potem
    oddzwaniam bo wole porozmawiac w bardziej komfortowych warunkach.

    Duzo gorsza praktyka jest dzwonienie przez 15 sek i rozlaczanie sie. A
    czy to taki problem poczekac te pol minuty? Nie wszyscy na dzwiek
    dzwonka rzucaja sie do telefonu jak sepy na padline.

    I jeszcze nie lubie jak ktos dzwoni z zastrzezonego. Jak sie nie
    odebralo to lipa. Na szczescie powazni ludzie nie uzywaja tego, zwykle
    sa to agencje lapiace kandydatow do pracy albo inni spamerzy.