  • 11. Data: 2011-12-20 11:25:27
    Temat: Re: Co to jest - Toyota
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "GR001"

    > a wiesz po co ta rozpora jest? skakałeś kiedyś takim samochodem?
    > pozdr.

    Oświeć mnie - po co?

  • 12. Data: 2011-12-20 11:45:21
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/12/2011 10:00, GR001 wrote:

    > a wiesz po co ta rozpora jest? skakałeś kiedyś takim samochodem?

    Do skakania służy rozpórka? Ciekawe teorie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 13. Data: 2011-12-20 13:05:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ja bym tego nie kupił skoro kielichy schodzą do środka i trzeba je
    > rozpychać :)

    Czyli jakiś podły Lancer EVO odpada?

    --
    Paweł

  • 14. Data: 2011-12-20 14:21:33
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Przemys?aw Czaja

    > Oświeć mnie - po co?

    Usztywnia konstrukcję samonośna.

  • 15. Data: 2011-12-20 14:35:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 20 Dec 2011 10:45:21 +0000 osobnik zwany kamil
    wystukał:

    może to skok o tyczce?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2011-12-20 14:42:49
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "to"

    > Usztywnia konstrukcję samonośna.

    Niesamowite :) zwłaszcza podczas skoków?

  • 17. Data: 2011-12-20 14:43:36
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/12/2011 13:35, masti wrote:
    > Dnia pięknego Tue, 20 Dec 2011 10:45:21 +0000 osobnik zwany kamil
    > wystukał:

    > może to skok o tyczce?

    Czyścisz mój monitor!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 18. Data: 2011-12-20 15:40:20
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Przemysław Czaja

    > Niesamowite :) zwłaszcza podczas skoków?

    Nie tylko, ale też. ;]

  • 19. Data: 2011-12-20 21:44:48
    Od: "aro333" <a...@w...pl>

    To zwykly 16 zaworowy silnik bez turbo , jeden z bardziej udanych , pewnie
    4E-FE albo ... no nie pamietam to samo tylko poj.1,6.Spoko silniczek , dosc
    zrywny, chyba bezkolizyjny, dlugodystansowy. Jezdzilem z takowym przez 3
    lata, sprzedalem gdy miala 12 lat a kolega nadal jezdzi i chwali ze dobry za
    malą kase. Zero problemow z olejem choc stuka mu cos kolo 260kkm, nadal
    pelny syntetyk. Co do kija sie nie wypowiem , bo to jakis extra tuning po
    kosztach. Magnetyzera tez nie mialem.

  • 20. Data: 2011-12-20 21:58:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-20 21:44, aro333 pisze:
    > To zwykly 16 zaworowy silnik bez turbo , jeden z bardziej udanych , pewnie
    > 4E-FE albo ... no nie pamietam to samo tylko poj.1,6.

    Nie jest to 4E-FE ani 4A-FE - no chyba, że moje były inne.

    > Spoko silniczek , dosc
    > zrywny, chyba bezkolizyjny,

    4E-FE jest bezkolizyjny - sprawdzone ;)

    > dlugodystansowy.

    Masz na myśli, że przebiegi kilkusettysięczne to norma? :)

> [...]
    > malą kase. Zero problemow z olejem choc stuka mu cos kolo 260kkm, nadal

    Mam w domciu taką z 4E-FE z 1997 - nalot ~180kkm. Od nowości na
    mineralnym 15W40, w Polsce na półsyntetyku 10W40. Syntetyk przy
    wymianie co 10kkm? Chyba tylko w Polsce.

    > Co do kija sie nie wypowiem , bo to jakis extra tuning po
    > kosztach. Magnetyzera tez nie mialem.

    :)