eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCo się stało z klapką na baterię Samsunga Galaxy?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 37

  • 31. Data: 2015-04-22 05:16:00
    Temat: Re: Co się stało z klapką na baterię Samsunga Galaxy?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:5527f0f1$0$8380$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    >>to gwarancja nie objęłaby uszkodzenia) i dodaje że karta
    >>graficzna też jest uszkodzona bo zewnętrzny monitor
    >>nie działa.
    >
    > Co za g*, zeby od upadku scalak sie psul :-P
    >
    >> Konkluzja że jej to wymienią wszystko i może
    >>przyjść za 4 dni odebrać z tego sklepu lub wyślą jej laptopa
    >>do domu...
    >>Opad szczęki!
    >>Ja po prostu nie mogłem uwierzyć jak fajnie się załatwia
    >>cokolwiek z Applem na gwarancji :-)
    >
    > No ba, klient zaplacil podwojnie, to cos mu sie nalezy.
    > A jak bedzie zadowolny, to jeszcze pare razy zaplaci podwojnie :-)

    No więc okazało się, że nie było tak różowo...

    No wiec poszła dziewczyna po odbiór, a tam na fakturze $490 ma
    do zapłacenia...
    Po chwili wyjaśnień okazało się, że zmienili zdanie, uznali że
    konsultant się pomylił i ekran był do naprawy bez gwarancji...

    Mieli zadzwonić do niej, użytkownika po akceptację płatnej naprawy.
    No ale nie potrafili wykazać że zadzwonili... Nie zadzwonili.
    Więc odpuścili opłatę.

    A więc korekcja: to nie Apple jest łatwy w akceptacji rozbitych
    ekranów na gwarancji tylko ten jeden konsultant się pomylił...


  • 32. Data: 2015-04-22 07:01:52
    Temat: Re: Co się stało z klapką na baterię Samsunga Galaxy?
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 21 Apr 2015 22:16:00 -0500, Pszemol napisał(a):


    > No więc okazało się, że nie było tak różowo...
    >
    > No wiec poszła dziewczyna po odbiór, a tam na fakturze $490 ma
    > do zapłacenia...
    > Po chwili wyjaśnień okazało się, że zmienili zdanie, uznali że
    > konsultant się pomylił i ekran był do naprawy bez gwarancji...
    >
    > Mieli zadzwonić do niej, użytkownika po akceptację płatnej naprawy.
    > No ale nie potrafili wykazać że zadzwonili... Nie zadzwonili.
    > Więc odpuścili opłatę.

    Nic nie odpuścili! Teraz zapewne za wyświetlacz do MacBooka zapłacą
    Geniusze ze sklepu Apple. W ratach z własnej pensji.


    --
    Pozdrawiam,
    Przemek


  • 33. Data: 2015-04-22 10:41:28
    Temat: Re: Co się stało z klapką na baterię Samsunga Galaxy?
    Od: work <g...@w...pl>

    W dniu 2015-04-10 o 04:37, Pszemol pisze:
    > Czemu S6 nie ma wyjmowalnego akumulatora?
    > Czyżby rozwiązano już problem typowego zawieszania się S4 i S5
    > na tyle, że uznano że można sobie pozwolić na niewymienny aku?

    a co S4 jest taki do niczego? Kurcze mam go od pół roku ale zwiechy
    jeszcze nie było.


  • 34. Data: 2015-04-22 10:43:16
    Temat: Re: Co się stało z klapką na baterię Samsunga Galaxy?
    Od: work <g...@w...pl>

    W dniu 2015-04-22 o 10:41, work pisze:
    > W dniu 2015-04-10 o 04:37, Pszemol pisze:
    >> Czemu S6 nie ma wyjmowalnego akumulatora?
    >> Czyżby rozwiązano już problem typowego zawieszania się S4 i S5
    >> na tyle, że uznano że można sobie pozwolić na niewymienny aku?
    >
    > a co S4 jest taki do niczego? Kurcze mam go od pół roku ale zwiechy
    > jeszcze nie było.

    chociaż jak zaktualizowałem do androida 5 to zauważyłem bardzo lekkie
    przycięcia


  • 35. Data: 2015-04-22 19:45:08
    Temat: Re: Co się stało z klapką na baterię Samsunga Galaxy?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
    news:1uleth9uw6bbk$.1rouw6ztlulgr.dlg@40tude.net...
    > Dnia Tue, 21 Apr 2015 22:16:00 -0500, Pszemol napisał(a):
    >> No więc okazało się, że nie było tak różowo...
    >>
    >> No wiec poszła dziewczyna po odbiór, a tam na fakturze $490 ma
    >> do zapłacenia...
    >> Po chwili wyjaśnień okazało się, że zmienili zdanie, uznali że
    >> konsultant się pomylił i ekran był do naprawy bez gwarancji...
    >>
    >> Mieli zadzwonić do niej, użytkownika po akceptację płatnej naprawy.
    >> No ale nie potrafili wykazać że zadzwonili... Nie zadzwonili.
    >> Więc odpuścili opłatę.
    >
    > Nic nie odpuścili! Teraz zapewne za wyświetlacz do MacBooka zapłacą
    > Geniusze ze sklepu Apple. W ratach z własnej pensji.

    Myślisz że ukarają tego, co miał zadzwonić do klienta a nie zadzwonił?


  • 36. Data: 2015-04-22 19:57:15
    Temat: Re: Co się stało z klapką na baterię Samsunga Galaxy?
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 22 Apr 2015 12:45:08 -0500, Pszemol napisał(a):

    >> Nic nie odpuścili! Teraz zapewne za wyświetlacz do MacBooka zapłacą
    >> Geniusze ze sklepu Apple. W ratach z własnej pensji.
    >
    > Myślisz że ukarają tego, co miał zadzwonić do klienta a nie zadzwonił?

    Może tego, może wszystkich solidarnie, ze to, że są baranami i nie
    przestrzegają procedur firmy, która ich zatrudnia. Wymienili część za pięć
    stów nie upewniwszy się, że ktokolwiek za to zapłaci. Fachowcy! Może
    manager/właściciel weźmie to na siebie, cuda się zdarzają.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek


  • 37. Data: 2015-04-22 23:21:42
    Temat: Re: Co się stało z klapką na baterię Samsunga Galaxy?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
    news:gg2ram7iv2ys.1lwh4v21zjczu$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Wed, 22 Apr 2015 12:45:08 -0500, Pszemol napisał(a):
    >
    >>> Nic nie odpuścili! Teraz zapewne za wyświetlacz do MacBooka zapłacą
    >>> Geniusze ze sklepu Apple. W ratach z własnej pensji.
    >>
    >> Myślisz że ukarają tego, co miał zadzwonić do klienta a nie zadzwonił?
    >
    > Może tego, może wszystkich solidarnie, ze to, że są baranami i nie
    > przestrzegają procedur firmy, która ich zatrudnia. Wymienili część za pięć
    > stów nie upewniwszy się, że ktokolwiek za to zapłaci. Fachowcy! Może
    > manager/właściciel weźmie to na siebie, cuda się zdarzają.

    Zgadzam się z Twoją opinią, że serwis zawalił.

    I to zawalił dwukrotnie - raz, gdy nie rozpoznał oczywistej (dla mnie)
    winy użytkownika za uszkodzenie, czyli naprawa nieobjęta gwarancją.
    A drugi raz, gdy po zmianie decyzji nie dostał telefonicznej akceptacji
    użytkownika na (już wtedy płatną) naprawę.

    Dodam tylko tyle, że to nie był jakiś serwis - to był sklep Apple
    cały we szkle, w dużej galerii handlowej w dużym mieście...

strony : 1 ... 3 . [ 4 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: