eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCo się stało z klapką na baterię Samsunga Galaxy?Re: Co się stało z klapką na baterię Samsunga Galaxy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Co się stało z klapką na baterię Samsunga Galaxy?
    Date: Wed, 22 Apr 2015 12:45:08 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 2
    Message-ID: <mh8mla$4ii$1@dont-email.me>
    References: <mg7cus$nn3$1@dont-email.me> <mg81mg$98h$2@node2.news.atman.pl>
    <mg8j8r$dmj$1@dont-email.me> <mg8k6p$una$1@node2.news.atman.pl>
    <mg8ni8$u76$1@dont-email.me> <5527f0f1$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <mh73nr$b09$1@dont-email.me>
    <1uleth9uw6bbk$.1rouw6ztlulgr.dlg@40tude.net>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 22 Apr 2015 17:44:10 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="911dc21f86cf7046da5fe1aaf3e6641e"; logging-data="4690";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+uUIUkvcptojPo0lVIpynE"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <1uleth9uw6bbk$.1rouw6ztlulgr.dlg@40tude.net>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:TOQHGdO0WE49PpfqPclJ5MajPTY=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1069398
    [ ukryj nagłówki ]

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
    news:1uleth9uw6bbk$.1rouw6ztlulgr.dlg@40tude.net...
    > Dnia Tue, 21 Apr 2015 22:16:00 -0500, Pszemol napisał(a):
    >> No więc okazało się, że nie było tak różowo...
    >>
    >> No wiec poszła dziewczyna po odbiór, a tam na fakturze $490 ma
    >> do zapłacenia...
    >> Po chwili wyjaśnień okazało się, że zmienili zdanie, uznali że
    >> konsultant się pomylił i ekran był do naprawy bez gwarancji...
    >>
    >> Mieli zadzwonić do niej, użytkownika po akceptację płatnej naprawy.
    >> No ale nie potrafili wykazać że zadzwonili... Nie zadzwonili.
    >> Więc odpuścili opłatę.
    >
    > Nic nie odpuścili! Teraz zapewne za wyświetlacz do MacBooka zapłacą
    > Geniusze ze sklepu Apple. W ratach z własnej pensji.

    Myślisz że ukarają tego, co miał zadzwonić do klienta a nie zadzwonił?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: