  • 21. Data: 2011-05-11 21:19:47
    Temat: Re: Co sie stalo tej oponce?
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-05-11 23:03, KJ Siła Słów pisze:
> [...]

    ...hmmm...

    > Sory, ale nie ;-)
    >
    > TW pyta o Andy'ego vel Egzoszkielet - Suzuki RF, potem XX, potem budowa
    > domu, ale byc moze juz wkrotce... (ale jakby co to ja nic nie mowilem).

    ano wlasnie... KJ Ci odpowiedzial - TEN Andy byl tu zdecydowanie dluzej,
    bo prawie od poczatku (o ile nie byl w zalozycielach, ale to tylko
    Piotrek P. moze wiedziec ;) ).

    To RF mnie naprowadzilo, ale w koncu maila mozna zmienic ;)
    Sprobuj cos pomyslec z tym nickiem :)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 22. Data: 2011-05-11 21:46:42
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    W dniu 5/11/11 11:03 PM, KJ Siła Słów pisze:

    Hej

    > TW pyta o Andy'ego vel Egzoszkielet - Suzuki RF, potem XX, potem budowa
    > domu, ale byc moze juz wkrotce... (ale jakby co to ja nic nie mowilem).

    Egzoszkieleta nie pamiętam ale między XXem a domem chyba Audi pominąłeś ;)
    --
    Pozdro
    Kryhu