  • 11. Data: 2011-05-05 13:26:18
    Temat: Re: Co sie stalo tej oponce?
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Grzegorz Rogala"
    Co do guli, imo ktos przy montazu przesadzil z sila jaka przylozyl do
    lyzki zeby wrzucic laczka na felge.

    No co Ty Rogalu... :) kolega tylko metrowa przedluzke na lyzke naklada zeby
    latwiej oponka wskoczyla i smarowania nie trzeba. Jakie moto takie metody...
    Ale chyba juz dojrzal ze jednak lepiej pojechac do gumiarza bo pytal o
    cennik u Huberta.

    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 12. Data: 2011-05-05 13:29:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-05, Tytus <t...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Ale chyba juz dojrzal ze jednak lepiej pojechac do gumiarza bo pytal o

    Wyobraz sobie chlopaku, ze wlasnie ta oponka byla zakladana
    profesjonalnie ze smarowaniem na montazownicy u gumiarza bo nie bylo
    czasu machac lyzkami. A do zalozenia oponki trzeba lyzki gora 20cm :-)
    Dzisiaj mozesz przyjsc pokibicowac, darmowo jeszcze bedzie pokaz
    wywazania.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2011-05-05 13:34:37
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
> [...]
    > czasu machac lyzkami. A do zalozenia oponki trzeba lyzki gora 20cm :-)
    > Dzisiaj mozesz przyjsc pokibicowac, darmowo jeszcze bedzie pokaz

    Fantazja kolege ponosi wraz z przebiegiem a rozhustana ze ho ho jak jego
    tylny zawias...
    A 20 cm lyzkami w KHI to kolega moze ew zegarek nalegurowac.
    Do reszty niestety potrzebny polmetrowy klucz...

    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 14. Data: 2011-05-05 14:04:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-05, Tytus <t...@g...pl> wrote:

    > Fantazja kolege ponosi wraz z przebiegiem a rozhustana ze ho ho jak jego
    > tylny zawias...

    No i paczpan, nawet z tak rozhustana turystyczna zawiecha wciaz daje
    rade krecic czasy lepsze od zoltego.

    > A 20 cm lyzkami w KHI to kolega moze ew zegarek nalegurowac.
    > Do reszty niestety potrzebny polmetrowy klucz...

    Nie polmetrowy a poltorametrowy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2011-05-05 15:26:58
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2011-05-05 15:05, KJ Siła Słów wrote:

    > predzej hajłej to hel.

    łomatkobosa, to już otworzyli hajłeja na hel?!
    ależ te autostrady budują, aż strach na urlop wyjechać bo autostradę
    przez ogródek walną..

    --
    jeDrASS

  • 16. Data: 2011-05-07 03:58:09
    Od: andy <s...@g...com>

    On 05/05/2011 02:42 AM, AZ wrote:
    > Zalozylem sobie 3 dni temu komplecik na ktorym juz jezdzilem, po 150 na
    > tylnej oponie wyskoczyla gula:
    >
    > https://picasaweb.google.com/artur.zabronski/Metzele
    rRacetec?authkey=Gv1sRgCMb23oCf-Y__nQE#5603160940053
    580690

    > No ale do domu jakos wrocilem te 400km, dzisiaj patrze na przednia a tam
    > takie cos:
    >
    > https://picasaweb.google.com/artur.zabronski/Metzele
    rRacetec?authkey=Gv1sRgCMb23oCf-Y__nQE#5603160935649
    467458

    > No i mysle, mysle i nie moge wymyslec czemu to tak? Ma ktos jakis
    > pomysl? Opona jest spekana na samej gorze, w srodku bieznika tez sa
    > pekniecia.

    tyl nie mam pojecia. przod - slyszalem ze pekaja jesli sa przechowywane
    na mrozie.

  • 17. Data: 2011-05-07 22:39:25
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-05-07 05:58, andy pisze:

    Co prawda Andy dawno tu nie pisal, ale jednak ten nick jest juz w
    uzyciu, wiec byloby fajnie, gdybys wybral sobie jakis inny :)

    Bo "tym" Andy'm to chyba nie jestes ;)

    Dzieki z gory :)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 18. Data: 2011-05-08 05:40:26
    Od: andy <s...@g...com>

    On 05/07/2011 03:39 PM, Tomek Wozniakowski wrote:
    > Czesc :)
    >
    > W dniu 2011-05-07 05:58, andy pisze:
    >
    > Co prawda Andy dawno tu nie pisal, ale jednak ten nick jest juz w
    > uzyciu, wiec byloby fajnie, gdybys wybral sobie jakis inny :)

    Dzieki za pamiec. To ja. A nie pisalem dawno bo czytam precele co pewien
    czas... Kiedys pisalem pod Alf, wczesniej AlFire a jeszcze wczesniej nie
    powiem ;-).

    > Bo "tym" Andy'm to chyba nie jestes ;)

    Ciekawe czemu tak pomyslales?

  • 19. Data: 2011-05-11 20:48:13
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    W dniu 5/8/11 7:40 AM, andy pisze:

    Hej

    > Dzieki za pamiec. To ja. A nie pisalem dawno bo czytam precele co pewien
    > czas...

    Taaa, zależy co rozumiesz pod pojęciem "dawno" ;)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 20. Data: 2011-05-11 21:03:42
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-08 07:40, andy pisze:

    > Dzieki za pamiec. To ja.

    Sory, ale nie ;-)

    TW pyta o Andy'ego vel Egzoszkielet - Suzuki RF, potem XX, potem budowa
    domu, ale byc moze juz wkrotce... (ale jakby co to ja nic nie mowilem).

    KJ