    From: "ADR" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Co sądzicie o CDP czyli Crowley Data Poland?
    Date: Thu, 21 Apr 2005 22:20:35 +0200

    Zaczynam mieć złe przeczucia i z tego co czytam nie tylko ja.

    Sprawa dotyczy umowy, a dokładniej jej metody rozwiązania.
    Czy macie jakieś doświadczenie z Crowley'em, bo odnosze wrażenie że jestem
    kolejnym wydyma... abonentem.
    tz. Umowa jest tak spreparowana że po wnikliwej analizie można odnieść
    wrażenie że jedyną metodą rozwiązania umowy jest jej kontynuacja?
    Powstrzymuje się od komentarzy dając im jutro szansę na załatwienie
    rozwiązania umowy nie do rozwiązania.
    Póki co przestrzegam wszystkich przed lukratywnym łączem od Crowley'a.

    Jeżeli można prosić o jakieś sugestie to ułatwiło by mi to sprawę. Może jest
    jakaś metoda ?
    Jeżeli nie załatwie sprawy normalnie w tz INDYWIDUALNYM PODEJSCIEM DO
    KLIENTA czy się CDP chwali to dam jutro upust wściekłości. Te Indywidualne
    podejście do klienta jak narazie sprawia wrażenie indywidulanego jego
    wydy.... !

    Pozdrawiam,
    Andrzej