  • 11. Data: 2010-01-29 10:25:59
    Temat: Re: Co po Canon 5D
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > pewnien ksiadz w trakcie pochowku kiedy zauwazyl ze fotograf posluguje
    > sie c500d tak zainteresowal sie tym aparatem ze zapomnial pochowac
    > zmarlego.
    > Trumna juz drugi tydzien stoi przed grobem czakajac na pochowek , o
    > czym ksiadz zapomnial gdyz testuje aparat.

    A o kopciuszku bajkę znasz? Też niezła.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2010-01-29 10:39:39
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 29 Jan., 11:25, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > A o kopciuszku bajkę znasz? Też niezła.
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, co to są te kompleksy?/

    znam

    znam tez o janku muzykancie , sam jest tez bajkopisarzem

  • 13. Data: 2010-01-29 10:51:02
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 11:25:59 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > A o kopciuszku bajkę znasz? Też niezła.

    Ale jest mu przykro(*) :)

    *)Z cyklu "Bajki dla potłuczonych" oczywiście :)

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 14. Data: 2010-01-29 11:20:14
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "dominik" <u...@d...net.pl> wrote in message
    > On 2010-01-28 18:30, Wolnicki Mirosław wrote:

    > Wszystko tanieje, po pierwszy wow A850 do kupienia od ręki za okło 5500zł.
    > Nie tak dawno nowe cropy wchodziły w takich cenach. Miejmy nadzieję, że
    > tren się utrzyma i niedługo wielkość matryc w końcu znormalnieje :)

    W koncu tak, bo przeciez jakos trzeba przekonac klientow do wymiany
    obiektowow do cropa, na ktore wydali kilka wyplat. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 15. Data: 2010-01-29 13:02:11
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]

    W koncu tak, bo przeciez jakos trzeba przekonac klientow do wymiany
    obiektowow do cropa, na ktore wydali kilka wyplat. ;)

    ------

    Raczej docelowo będę dążyć do tego, aby każdy miał dwa komplety obiektywów
    ;)

    Jak już FF stanieje i prawie nikt nie będzie chciał APS-C, to zapewne
    pojawią się na tyle dobre obiektywy APS-C, że dylemat w którym kierunku iść
    pozostanie.

    --
    Lol

  • 16. Data: 2010-01-29 13:09:38
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Lol pisze:
    > Jak już FF stanieje i prawie nikt nie będzie chciał APS-C, to zapewne
    > pojawią się na tyle dobre obiektywy APS-C, że dylemat w którym kierunku iść
    > pozostanie.

    No ale właściwie to jest odwrotnie - bardzo dobre obiektywy apsc
    pojawiają się masowo, a do ff powstają nieliczne upgrade ze stabilizacją.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dojrzałość następuje z chwilą, gdy kończy się chemia, a zaczyna fizyka/

  • 17. Data: 2010-01-29 18:26:28
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2010-01-29 14:02, Lol pisze:
> [...]
    >
    > Jak już FF stanieje i prawie nikt nie będzie chciał APS-C, to zapewne
    > pojawią się na tyle dobre obiektywy APS-C, że dylemat w którym kierunku iść

    Myslę że APS-C nie zniknie. Crop ma tez swoje zalety w tele. Ideałem
    byłaby możliwość używania EF-S pod FF

    Tomek

  • 18. Data: 2010-01-29 19:37:08
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-01-29 12:20, kamil wrote:
    > W koncu tak, bo przeciez jakos trzeba przekonac klientow do wymiany
    > obiektowow do cropa, na ktore wydali kilka wyplat. ;)

    Owszem, maszynka się kręci :) no i dobrze :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 19. Data: 2010-01-30 21:06:49
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Keyser Soze pisze:

    > Ja na twoim miejscu bym się BARDZO zastanowił
    > i przyznał, że się przejęzyczyłeś, bo chciałeś
    > powiedzieć przecież "50D" - prawda ?

    Kiedyś robiłem zdjęcia na pogrzebie 450D.

  • 20. Data: 2010-01-31 07:56:28

    J-L-F pisze:

    > Kiedyś robiłem zdjęcia na pogrzebie 450D.

    450D umarło?

    wer