-
61. Data: 2009-09-08 07:14:18
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: Kuczu <q...@g...com>
fv pisze:
> Wysoki środek ciężkości pomaga (vide BMW 1200 czy nieco niższy Z750)
W czym pomaga ?
> ale czasem też w mieście przeszkadza.
Na zakretach tez przeszkadza.
> Natomiast niska masa ma tylko zalety jeśli chodzi o poręczność. Czy nie?
Nie. Niska masa jest fajna gdy sie wypierdolisz.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
62. Data: 2009-09-08 07:24:04
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: fv <f...@c...com>
Kuczu wrote:
> fv pisze:
>
>> Wysoki środek ciężkości pomaga (vide BMW 1200 czy nieco niższy Z750)
> W czym pomaga ?
W kierowaniu? No nie wiem, zgubiłem się. Tak dokładniej to wiem tylko, że enduro
jeździło mi się
łatwiej niż np. GS500. I jeszcze że kolega co ma BMW 1150 GS bardzo sobie chwali
ogólną "łatwość"
tego motocykla (ciężkiego przecież).
>> Natomiast niska masa ma tylko zalety jeśli chodzi o poręczność. Czy nie?
> Nie. Niska masa jest fajna gdy sie wypierdolisz.
Acha. A jakie ma minusy niska masa jeśli chodzi o poręczność? Może niska masa nie
przekłada się na
poręczność, tylko ogólnie lekkie motocykle są budowane tak aby były poręczne? A może
chrzanię ogólnie?
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0
-
63. Data: 2009-09-08 07:32:02
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>
fv napisał(a):
> A może chrzanię ogólnie?
e no co ty...
--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf
-
64. Data: 2009-09-08 07:32:22
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: Kuczu <q...@g...com>
fv pisze:
> Acha. A jakie ma minusy niska masa jeśli chodzi o poręczność? Może niska masa nie
przekłada się na
> poręczność, tylko ogólnie lekkie motocykle są budowane tak aby były poręczne? A
może chrzanię ogólnie?
Porecznosc wynika przede wszystkim z geometrii motocykla.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
65. Data: 2009-09-08 08:28:22
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>
Kuczu pisze:
> fv pisze:
>
>> Acha. A jakie ma minusy niska masa jeśli chodzi o poręczność? Może
>> niska masa nie przekłada się na
>> poręczność, tylko ogólnie lekkie motocykle są budowane tak aby były
>> poręczne? A może chrzanię ogólnie?
>
> Porecznosc wynika przede wszystkim z geometrii motocykla.
ale w miescie zdarza sie czasem na skreconym kole, ze trza przytrzymac
mocniej motocykl stojąc. cieższy trudniej przytrzymac, a geometria jest
tu szczególem.
--
gildor
...już za chwileczkę, już za momencik...
-
66. Data: 2009-09-08 08:33:34
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>
gildor napisał(a):
> ale w miescie zdarza sie czasem na skreconym kole,
No chyba w Stolycy. My mamy same proste.
--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf
-
67. Data: 2009-09-08 08:52:40
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
> gildor napisał(a):
>> ale w miescie zdarza sie czasem na skreconym kole,
>
> No chyba w Stolycy. My mamy same proste.
ale brukowane. u nas jest asfalt.
--
gildor
...już za chwileczkę, już za momencik...
-
68. Data: 2009-09-08 09:18:18
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>
gildor napisał(a):
> u nas jest asfalt.
rasista!
--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf
-
69. Data: 2009-09-08 10:09:52
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: "Kefir" <k...@r...pl>
Elou!
"Kuczu" <q...@g...com> wrote in message
news:h851am$17d$1@news.onet.pl...
> Porecznosc wynika przede wszystkim z geometrii motocykla.
A szerokosc kierownicy (bez X-Boxa oczywiscie) lub opon nie jest wazna?
--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
-
70. Data: 2009-09-08 10:21:39
Temat: Re: Co po CB500 (długie)
Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>
Kefir pisze:
> Elou!
> "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message
> news:h851am$17d$1@news.onet.pl...
>
>> Porecznosc wynika przede wszystkim z geometrii motocykla.
>
> A szerokosc kierownicy (bez X-Boxa oczywiscie) lub opon nie jest wazna?
nie wiem jak z szerokością, ale wygląda na to, że wysokość jest baaardzo
ważna.
--
gildor
...już za chwileczkę, już za momencik...