    From: mateoos <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: [Co kupić] Odwieczny dylemat
    Date: Mon, 26 Jul 2010 19:54:34 +0200

    Witam,

    szukam od miesiąca odpowiedzi i nie mogę jej znaleźć. Nawet wujek Google
    nie potrafi mi pomóc. Może tutaj znajdę kogoś w podobnym dylematem? ;)

    Na dniach będę przedłużał umowę i na placu boju zostały już tylko dwa
    telefony jednej firmy: Nokia 5230 i 5530. Ta pierwsza ma jakiegoś GPS'a,
    druga ma lepszy aparat i WLAN. GPS by mi się mocno przydał, ale wolałbym
    mieć 3,2 zamiar 2 MPix. Z drugiej strony, jestem mocno przywiązany do
    Automapy i mam osobną nawigację... alternatywą byłby telefon z
    Windowsem, aby można było wrzucić AM. Taki telefon (Omnia II) jest
    niestety poza moim zasięgiem finansowym.

    Krótko: brać 5530 czy szukać jeszcze czegoś innego?

    PS. Plus GSM, taryfa syberyjska 55 zł, za telefon jestem gotów dopłacić
    max. 100 zł.