-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
ews2.glorb.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.ia
d01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
rada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Co jest nie tak z Rav4?
Date: Fri, 29 Jan 2010 20:10:02 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 18
Message-ID: <hjvbuv$8io$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: avw79.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1264792351 8792 83.27.56.79 (29 Jan 2010 19:12:31
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Jan 2010 19:12:31 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251167
[ ukryj nagłówki ]Zastanawiam się co jest nie tak z Toyotą Rav4 - obserwacje zimowe
pokazują że te samochody wymiękają na śliskim równie szybko jak ośki,
albo i jeszcze szybciej.
Ja wiem że to ma napęd najwyżej na dwa i pół koła, ale mimo wszystko
inne samochody z dołączanymi napędami jakoś sobie radzą.
A dziś widziałem już którąś Rav4 (nie za każdym razem tą samą) która
wymiękła w sytuacji w której obok rodziły sobie nawet ośki. I mówię o
prostych sprawach typu wjechać albo wyjechać z miejsca parkingowego,
podjechać pod górę itp.
Albo ten napęd jest tak beznadziejny że jest gorszy niż ośka (co wbrew
pozorom nie jest niemożliwe), albo Toyota montowała w tych samochodach
jakieś tragiczne opony (a wielu ludzi później wymienia opony na takie
jakie mieli poprzednio), no albo ten samochód ma wielu zwolenników wśród
kierowców którzy nie daliby rady nawet pojazdem gąsienicowym.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.01.10 20:39 peter
- 29.01.10 20:50 peter
- 29.01.10 21:08 Tomasz Pyra
- 29.01.10 21:10 peter
- 29.01.10 21:20 Abecadło
- 29.01.10 21:24 J.F.
- 29.01.10 21:35 peter
- 29.01.10 21:35 peter
- 29.01.10 21:34 Irek N.
- 29.01.10 21:45 Olleo
- 29.01.10 21:47 Tomasz Pyra
- 29.01.10 21:48 Tomasz Pyra
- 29.01.10 22:00 J.F.
- 29.01.10 22:02 J.F.
- 29.01.10 23:04 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-16 Poznań => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-16 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-16 Re: Bodnatura BARDZO tanio wyceniła Owsiaka. HAŃBA!
- 2025-01-16 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=