  • 11. Data: 2012-06-22 12:07:13
    Temat: Re: Ciekawostka - bilety parkingowe
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/06/2012 10:49, kogutek wrote:

> [...]
    > jeżdżę. Oczywiście numer nie jest drukowany na paragonie. To wpisuję zamiast
    > numeru powszechnie używane wyrazy takie jak: chuj, pizda, jebać itp. A
    > najlepsze jest to że w XXI wieku gdy dostęp do klawiatur jest powszechny. I
    > zwyczajnie z wyjątkiem niektórych emerytów i przygłupów bagiennych, każdy
    > normalny przyzwyczaił się do układu klawiatury komputerowej. To co barany
    > zrobili? Zrobili klawiaturę z układem A,B,C,D..... . Szacun dla debili co to
    > wymyślili i dla tych co zaakceptowali. Kiedyś wrzucałem złotówkę i wciskałem
    > jeden przycisk i miałem bilet. Komu to przeszkadzało?

    Gdyby żulki nie handlowały wyrzuconymi biletami, to niczego byś nie
    musiał wpisywać.

    Podziękuj kierowcom, którzy zamiast wrzucić tę złotówkę i nacisnąć
    przycisk, kombinują.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 12. Data: 2012-06-22 12:49:03
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > Gdyby żulki nie handlowały wyrzuconymi biletami, to niczego byś nie
    > musiał wpisywać.
    >
    > Podziękuj kierowcom, którzy zamiast wrzucić tę złotówkę i nacisnąć
    > przycisk, kombinują.

    Jesteś obcokrajowcem co słabo zna język polski czy pospolitym przymułem
    bagiennym że nie doczytałeś cytuję " Oczywiście numer nie jest drukowany na
    paragonie.".

  • 13. Data: 2012-06-22 13:04:23
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 22.06.2012 12:49, kogutek wrote:
    > Jesteś obcokrajowcem co słabo zna język polski czy pospolitym przymułem
    > bagiennym że nie doczytałeś cytuję " Oczywiście numer nie jest drukowany na
    > paragonie.".

    Pieprzysz jak potłuczony. W poniedziałek kupowałem bilet w łodzi i numer
    rejestracyjny był wydrukowany wytłuszczoną czcionką na samej górze.

    Michoo

  • 14. Data: 2012-06-22 13:50:27
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/06/2012 11:49, kogutek wrote:

    > Jesteś obcokrajowcem co słabo zna język polski czy pospolitym przymułem
    > bagiennym że nie doczytałeś cytuję " Oczywiście numer nie jest drukowany na
    > paragonie.".

    Myślisz czasem dalej, niż koniec własnego fiutka? Drukowany nie jest,
    zapisywany już zapewne tak i jeśli przyjdziesz z paragonem od żulika
    anulować mandat, to ktoś zapewne pofatyguje się, żeby sprawdzić o jaki
    samochód chodziło.

    Pretensje miej do kombinujących, a nie urzędu który próbuje z bydłem
    jakoś walczyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 15. Data: 2012-06-22 14:15:30
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-06-22 12:07, kamil pisze:

    > Gdyby żulki nie handlowały wyrzuconymi biletami, to niczego byś nie
    > musiał wpisywać.

    A dlaczego to jest problem? Postój opłacony na godzinę? Opłacony. Co za
    różnica jaki samochód stoi?

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 16. Data: 2012-06-22 14:19:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/06/2012 13:15, Miroo wrote:

    > A dlaczego to jest problem? Postój opłacony na godzinę? Opłacony. Co za
    > różnica jaki samochód stoi?

    A miejsce czasem jest puste, więc co za różnica czy staniesz sobie tam
    za darmo?

    Dla miasta zapewne spora.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 17. Data: 2012-06-22 14:37:05
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-06-22 14:19, kamil pisze:

    > A miejsce czasem jest puste, więc co za różnica czy staniesz sobie tam
    > za darmo?
    >

    > Dla miasta zapewne spora.

    A któ mówi o parkowaniu za darmo? Mówimy o parkowaniu na już opłaconym
    kwitku. Nie wiem jak w Anglii ale nasi fizycy jeszcze nie potrafią na
    jednym miejscu umieścić 2 aut.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 18. Data: 2012-06-22 14:38:57
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-22 14:19:40 +0200, kamil <k...@s...com> said:

    > A miejsce czasem jest puste, więc co za różnica czy staniesz sobie tam
    > za darmo?
    > Dla miasta zapewne spora.

    Bez sensu. Miejsce opłacone?
    To niech sobie stoi...

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2012-06-22 15:09:21
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Fri, 22 Jun 2012 13:15:30 +0100, Miroo <m...@r...o2.pl> wrote:

    > A dlaczego to jest problem? Postój opłacony na godzinę? Opłacony. Co za
    > różnica jaki samochód stoi?

    Nie tylko my (Polacy) sie wymieniamy biletami - to normalna praktyka na
    irlandzkich parkingach. Tyle, ze tu nikt tym nie handluje a po prostu
    wyjezdzajacy kierowca sam z siebie podaje bilecik wjezdzajacemu.

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com