  • 51. Data: 2019-11-22 20:34:36
    Temat: Re: Ciekawe jak rozwiążą problem
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.11.2019 o 17:13, Shrek pisze:

    > a zakaz gwałtów, że kobiety zdejmą burki
    > i w efekcie bezmyślni samcy będą je dymać jak popadnie.
    nie wiem czy się zastanowiłeś, ale właśnie podałeś argument odwrotny.
    zastanów się. oczywistym jest że jest zakaz gwałtów. ale zaleca się żeby
    kobiety "nocą" nie chodziły w seksownej odzieży same. bo? bo to
    proszenie się o kłopoty. Wyobraź sobie że rząd informuje społeczeństwo
    że teraz jest 100%, jeszcze większy niż był zakaz gwałtów i nawet
    zbliżania się do obcych kobiet na mniej niż 2 metry. Wiec kobiety zaczną
    częściej w ciemnych uliczkach spacerować nocą w seksownej odzieży i
    liczba gwałtów wzrośnie. Logiczne.

    > Im dłużej będziemy z tym zwlekać tym w efekcie więcej ofiar.

    Zgadzam się. ale dróg rozwiązania jest kilka. Wybieramy najgorszą.
    LEpiej byłoby nie robić nic, albo wręcz straszyć pieszych
    współodpowiedzialnością, niż przekonywać pieszych że coś im się należy,
    nawet jeśli to prawda.

    ToMasz

  • 52. Data: 2019-11-22 20:57:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.11.2019 o 20:34, ToMasz pisze:

    > nie wiem czy się zastanowiłeś, ale właśnie podałeś argument odwrotny.
    > zastanów się. oczywistym jest że jest zakaz gwałtów. ale zaleca się żeby
    > kobiety  "nocą" nie chodziły w seksownej odzieży same. bo?

    Argument jest ok. Zakaz gwałtów nie oznacza zachęcania do chodzenia
    toples w arabskiej dzielni. Podobnie jak jasne oznaczenie pierwszeństwa
    nie oznacza zachęty do włażenia pod koła jak widzisz, że się nie
    zatrzyma. I tu jest pełna analogia. Z tym że o ile co do zakazu gwałtów
    jest generalnie konsensus, to do jasnego pierwszeństwa część osób
    podchodzi jak korwin "zawsze się trochę gwałci" mikke.

> [...]
    > zbliżania się do obcych kobiet na mniej niż 2 metry. Wiec kobiety zaczną
    > częściej w ciemnych uliczkach spacerować nocą w seksownej odzieży i

    Powiedz proszę, ze żartujesz... Nie chce mi się wierzyć, że to napisałeś.

    --
    Shrek

  • 53. Data: 2019-11-22 21:27:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W necie jest charakterystyka Shreka. Pierwszy punkt to naiwny. Czy coś zabranialo
    zeby dzisiaj ojciec trzylatka puścił dziecko przodem zamiast trzymać za ręką? Czy coś
    zabrzmiało lemingowi w Warszawie zeby sie rozejrzał jak wchodził na jezdnie? Czy coś
    .... i tak prawie 300 razy. Jesli piesi będą uwazali przy wchodzeniu na przejscie to
    zabitych będzie zero. Ale premier ma inne zdanie i bedzie tak jak on chce. Szkoda
    tylko że jak się pomyli to go nie wypierdala na zbity pysk.

  • 54. Data: 2019-11-22 21:53:10
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > A co z pieszymi co nie będą chcieli przejść na drugą stronę ulicy i beda stali na
    chodniku przy przejsciu? W ruchu pojazdów nie istnieje opisana procedura ustąpienia
    posiadanego pierwszenstwa.

    Bredzisz debilku :) Istnieje.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 55. Data: 2019-11-22 22:10:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To dawaj ta opisana w prawie procedurę specjalisto od gumowych dzwonków i giętkich
    parasoli.

  • 56. Data: 2019-11-22 22:13:51
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-22 20:06, collie wrote:

    > Jak nie wiesz, to nie zabieraj głosu: trolle i ryby
    > głosu nie mają. Poza Zenkiem. Ale to tutejszy folklor.

    Ty nie zabieraj głosu na temat niusów bo g..o dokładnie na ten temat wiesz.

  • 57. Data: 2019-11-22 22:38:39
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > To dawaj ta opisana w prawie procedurę specjalisto od gumowych dzwonków i giętkich
    parasoli.

    Zrobię to zaraz po tym jak wkleisz CAŁĄ definicję znaku D-6 :] Debilku.

  • 58. Data: 2019-11-22 23:01:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A co ma ten znak do rezygnacji z pierwszeństwa pieszego który po zmianach będzie je
    miał na chodniku?

  • 59. Data: 2019-11-23 00:06:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Miałeś kiedyś dzieci??

    -----

  • 60. Data: 2019-11-23 00:32:31
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > A co ma ten znak do rezygnacji z pierwszeństwa pieszego który po zmianach będzie je
    miał na chodniku?

    Albo cytujesz albo wypierdalasz, debilku :)