  • 1. Data: 2013-08-01 11:59:13
    Temat: Cichy zasilacz ~400W do 250zl?
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    Szukam cichego, wydajnego zasilacza max 400-450W do 250zl.

    Juz chcialem brac Enermax Triathlor ETA385AWT 385W (250zl),
    ale zobaczylem, ze ta dobra firma nadal nie zrobila nic
    w kwesti wystajacych "grilow", wiec niestety odpada.

    be quiet Pure Power BQT-L8-400W ma ten sam certyfikat
    (80+Bronze), jest ciut tanszy (220zl), ale w testach pisza,
    ze w przeciwienstwie do Enermaxa nie ma "przetwornicy DC-DC" -
    - o co chodzi z ta "przetwornica dc-dc"?

    Z tanszych znalazlem Fortron HEXA 500W (190zl) -
    - ktos z Was go ma? cichy jest? Bo roznie o nim pisza :/

  • 2. Data: 2013-08-01 20:09:43
    Temat: Re: Cichy zasilacz ~400W do 250zl?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-08-01 11:59, xcpy pisze:
> [...]
    > - o co chodzi z ta "przetwornica dc-dc"?
    >
    > Z tanszych znalazlem Fortron HEXA 500W (190zl) -
    > - ktos z Was go ma? cichy jest? Bo roznie o nim pisza :/

    Mam CollerMastera 460W i go nie słyszę.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2013-08-01 22:37:19
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 01 Aug 2013 20:09:43 +0200, Irokez napisał(a):

    > Mam CollerMastera 460W i go nie słyszę.

    Zamontuj go w kompie i wlacz :-PPPP

    mspanc

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 4. Data: 2013-08-01 23:09:45
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > Zamontuj go w kompie i wlacz :-PPPP

    Chyba jest w tym troche prawdy :).

    Mialem chieftec-i, modecomy, ocz-y, corsaire, no i cooler mastery.
    Wszystkie mialy 2 wspolne parametry:
    - kosztowaly do 150zl
    - byly glosne (niektore nie glosne, ale tez nie ciche)

    Potem zaczalem przygode z Seasonicami i Enermaxami
    ...i stalem sie rozbestwiony.

    Zaryzykowalbym z Cooler Master Silent Pro M2 420W,
    ale wychodzi o 100zl wiecej niz zakladany budzet.

    PS
    Nie kupie nic ponizej 80 Plus Bronze, bo nie :)

  • 5. Data: 2013-08-01 23:17:39
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > Mam CollerMastera 460W i go nie słyszę.

    Pewnie piszesz prawde, ale przypomniala mi sie historia
    z kumplem, ktory kupil OCZ ~600W za jakies 150-200zl.

    Pytam go czy zasilacz cichy a on, ze tak, ze super, itd.
    Jakis czas pozniej odwiedzilem go.
    Ten zasilacz byl jedyna szumiaca rzecza w jego budzie,
    w budzie ktora nomen omen nie potrzebowala
    nawet polowy z tych 600W...

    Niektorzy po prostu nie wiedza co to cichy zasilacz,
    bo go nigdy nie mieli :)

  • 6. Data: 2013-08-01 23:41:33
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-08-01 23:17, xcpy pisze:

    > Pewnie piszesz prawde, ale przypomniala mi sie historia
    > z kumplem, ktory kupil OCZ ~600W za jakies 150-200zl.
    Również posiadam, do testów itp.
    Ciekawostka - czym się różni wersja 500W od 650W? Niczym w konstrukcji,
    płytki obu zasilaczy są identyczne, elementy "kluczowe" identyczne,
    jedynie w 650W wyrzucili (zwora zamiast termistora) regulacje obrotów
    wentylatora, jedzie cały czas na maksa (a przynajmniej jedzie z całkiem
    słusznym przedmuchem i hałasem, nawet na zimno i bez obciążenia).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2013-08-02 07:36:49
    Od: Helios <h...@w...pl>

    > Z tanszych znalazlem Fortron HEXA 500W (190zl) -
    > - ktos z Was go ma? cichy jest? Bo roznie o nim pisza :/

    ku od razu kilowat

  • 8. Data: 2013-08-02 09:55:51
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > ku od razu kilowat

    po chu?

  • 9. Data: 2013-08-02 14:24:47
    Od: Helios <h...@w...pl>

    W dniu 2013-08-02 09:55, xcpy pisze:

    > po chu?

    bo będzie zapas, zawsze lepiej bo elementy się nie przegrzeją

    to był żart ;)

  • 10. Data: 2013-08-02 18:29:09
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "xcpy" napisał w wiadomości grup
    > - ktos z Was go ma? cichy jest? Bo roznie o nim pisza :/

    STRAIGHT POWER E9 | 700W

    I na FX-8320, 4 HDD i rad 6570 ciut go słychać po kilku godzinach obciążenia
    (mam na myśli >7 godz).