    From: RoboD <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Chłodzenie CPU - ilość pasty
    Date: Fri, 26 Nov 2010 11:38:02 +0100

    Witam

    Kupiłem następujący zestaw do chłodzenia CPU:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1319917861
    Czytam instrukcję instalacji, a tam znajduję następujące
    zdanie: "Technologia HE wymaga nałożenia większej ilości
    pasty (ok. połowy opakowania)". Dołączona tubka ma około
    4cm długości i 0,5cm średnicy. Jak to więc jest z tą
    ilością. Od zawsze przy montowaniu chłodzenia (ściślej od
    chwili kiedy było to niezbędne) stosowałem się do zasady
    (skądinąd IMHO słusznej), że pasty powinno być jak najmniej,
    gdyż powinna ona wypełniać pustki na styku radiator - CPU,
    a nie być kolejną warstwą pośredniczącą w wymianie ciepła.
    HE1225 jest moim pierwszym sprzętem, który wykorzystuje
    heat pipe, więc doświadczeń nie mam w tej materii żadnych.
    Ile tej pasty proponujecie nałożyć?

    TIA

    Pozdr Robert
    Tlen: GG: 1590409