  • 1. Data: 2012-07-25 20:45:30
    Temat: Chiptuning - a myślałem że to ściema ;)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Przedłużyłem sobie nieco małego - zrobiłem tjunink dla ubogich (sam
    soft). Pierwszy bak - 1180 km, 45% ruch miejski i dookoła komina, 55%
    typowo polska trasa : wioska-tir-zakręt-korek-remont-ciutprostej-
    wioska ;) Zjedzono 55,2 litra, zatem średnie spalanie coś około 4,6L/
    100km. Średnia 55 km/h. Zawsze sądziłem, że to gadanie o mniejszym
    spalaniu po tuningu to ściema mająca na celu samousprawiedliwienie
    tego w zasadzie zbędnego wydatku :>

    L.

  • 2. Data: 2012-07-25 21:16:17
    Temat: Re: Chiptuning - a myślałem że to ściema ;)
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Jul 2012 11:45:30 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    (...)

    Troche malo danych. Normalnie ile pali - 4,7/100 czy wiecej? :) Jakie auto,
    jaki silnik...?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2012-07-25 21:27:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    >100km. Średnia 55 km/h. Zawsze sądziłem, że to gadanie o mniejszym
    >spalaniu po tuningu to ściema mająca na celu samousprawiedliwienie

    Latwiej zrobic hardłerowy tjuning - cegla pod pedal gazu.

  • 4. Data: 2012-07-25 22:13:03
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 25 Lip, 21:16, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Troche malo danych. Normalnie ile pali - 4,7/100 czy wiecej? :) Jakie auto,
    > jaki silnik...?

    Łoktawia 2 1,9tdi bxe. Normalnie w takim gównianym cyklu nie schodzi
    poniżej 5,2/100. :>

    L.

  • 5. Data: 2012-07-25 22:13:44
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 25 Lip, 21:27, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Latwiej zrobic hard erowy tjuning - cegla pod pedal gazu.

    A po paru godzinach syf pod nogami bo się pokruszy... bo ja wiem,
    średni pomysł.

    L.

  • 6. Data: 2012-07-25 22:53:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Lisciasty

> [...]
    > Średnia 55 km/h. Zawsze sądziłem, że to gadanie o mniejszym spalaniu po
    > tuningu to ściema mająca na celu samousprawiedliwienie tego w zasadzie

    A wiesz, że powoli zbliża się jesień i Ci liście opadną?

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2012-07-25 23:17:43
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 25 Lip, 22:53, to <t...@i...pl> wrote:

    > A wiesz, że powoli zbliża się jesień i Ci liście opadną?

    Był czas przywyknąć.

    L.

  • 8. Data: 2012-07-26 01:15:38
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-25 20:45, Lisciasty pisze:
    > Przedłużyłem sobie nieco małego - zrobiłem tjunink dla ubogich (sam
    > soft).

    Dla ubogich? Zrobienie dobrze chiptunnigu w firmie wiedzącej co robi, to
    koszt od 1000 zł wzwyż. Box'y to psucie auta. Pochwal się więc co
    dokładnie, gdzie i za ile zrobiłeś, jeśli piszesz o boxie to się nie
    ośmieszaj i nie wspominaj o tym więcej.

    --
    anacron

  • 9. Data: 2012-07-26 07:13:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > koszt od 1000 zł wzwyż. Box'y to psucie auta. Pochwal się więc co
    > dokładnie, gdzie i za ile zrobiłeś, jeśli piszesz o boxie to się nie

    Zabawny jestes - jak ja lubie ta grupe.

  • 10. Data: 2012-07-26 07:25:55
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

> [...]
    > koszt od 1000 zł wzwyż. Box'y to psucie auta. Pochwal się więc co
    > dokładnie, gdzie i za ile zrobiłeś, jeśli piszesz o boxie to się nie

    To zrób chiptuning w Toyocie na Denso.