  • 21. Data: 2023-07-11 16:00:12
    Temat: Re: Chcę kupić elektryka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jul 2023 14:19:39 +0200, io wrote:
> [...]
    zdy-kategorii-am-komenda-glowna-policji-mowi-w-zasad
    zie-tak-polskie-przepisy-mowia-wtf/

    > Składaki ograniczyły raczej poprzednie rządy. Oni po prostu chcą o
    > wszystkim decydować. I są frajerzy, którzy im na to pozwalają zamiast
    > bronić wolności obywatelskich. Hulajnogi, czyli zasadniczo zabawki, też
    > regulują. W efekcie skuter Trybeco Foldie nie może być użytkowany ani
    > jako hulajnoga ani motorower, czyli w ogóle.

    No ale wiesz - nie po to wprowadzamy jakies "rozsądne" reguły,
    zeby je zaraz omijać.

    Małe, lekkie, powolne - to na chodnik/DDR.

    Szybkie, cięzkie, duże, to PJ, swiatla, homologacja, rejestracja,
    kaski, OC, ...

    troche tam rządzący dopasowali przepisy, pojawiło sie tyle nowych
    kategorii, ze trudno zliczyć :-)

    J.

  • 22. Data: 2023-07-11 18:10:51
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    Skończ pieprzyć http://niusy.pl/@youtube.com/ape

    > I takie zastosowanie energii elektrycznej ma sens.
    >
    > Tylko jest taki dysonans bo celują w czterokołowca lekkiego aby nie
    > pchać obowiązkowych systemów ale waga się nie zgadza.
    >
    > To po co ten warunek wagi jest?

    Wszystko jest w filmikach.

  • 23. Data: 2023-07-11 18:51:47
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-07-11 o 18:10, io pisze:
    > Wszystko jest w filmikach.

    W filmikach jest wytłumaczenie dlaczego Ami przez Policję jest
    traktowany jako czterokołowiec lekki choć jest za ciężki?

  • 24. Data: 2023-07-11 20:50:08
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 11.07.2023 o 18:51, _Master_ pisze:

    > W filmikach jest wytłumaczenie dlaczego Ami przez Policję jest
    > traktowany jako czterokołowiec lekki choć jest za ciężki?

    Sam napisałeś.

  • 25. Data: 2023-07-11 21:22:20
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-07-11 o 20:50, io pisze:
> [...]

    Napisałem co się dowiedziałem ale nie mam pewności że inny policjant
    podczas kontroli nie zakwestionuje prawa jazdy mojego ojca.

    A jeśli pewności brak to kupię mu normalne seicento i też będzie
    niepewność podczas kontroli ;-)

    Po co przepłacać ;-)