  • 11. Data: 2013-12-12 19:44:33
    Temat: Re: Ceny tabletow
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 52a99814$0$2164$6...@n...neostrada.pl

    > Z tym ze taki "dobry" smartfon ma parametry tableta za pol ceny.

    A możesz dać jakieś zestawenie?

    > Wiec to na pewno nie duzy ekran tyle kosztuje.
    > Ani nie szybki procesor, ani pamiec, ani duza bateria ...

    Moduł 3G potrafi podnieść cenę o 3hpln -- nie każdy tablet to ma a drogie smartfony
    mają LTE.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2013-12-12 20:30:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RadoslawF" l8bvlj$99s$...@n...news.atman.pl

    > Bo spora część społeczeństwa to stado baranów które zgodnie

    IMO to stado nie jest liczne -- może jeden promil nabywców. :)

    Ale być może zweryfikuję swoje poglądy, skoro masa
    użytkowników jest przekonana do tego, że Monster 430
    ma naprawdę 3/4 GB RAMek.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2013-12-13 12:14:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości
    > Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Z tym ze taki "dobry" smartfon ma parametry tableta za pol ceny.

    Ryli?

  • 14. Data: 2013-12-15 10:35:18
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 11 Dec 2013 23:45:25 +0100, J.F. wrote:
    > Ile kosztuja tablety kazdy widzi.
    >
    > Ile kosztuja dobre smartfony tez kazdy widzi.
    >
    > Ale czemu telefony takie drogie ?

    To wez do rozwazan tablety, ktore nie są slabsze od smartfonow. Dalej
    telefony takie drogie?

    Bo ja wiem, ze jak się wezmie S4 vs jakis odpad z biedronki, z
    wyswietlaczem 800x480, bez 3G, etc to wyjdzie ze fon drogi, ale czy
    takie porownywanie ma sens? Na pewno?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 15. Data: 2013-12-15 15:58:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Dec 2013 09:35:18 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

> [...]
    >
    > Bo ja wiem, ze jak się wezmie S4 vs jakis odpad z biedronki, z
    > wyswietlaczem 800x480, bez 3G, etc to wyjdzie ze fon drogi, ale czy

    S4 z jego OLED to nie wiem czy jest z czym porownac, ale przeciez
    Samsung robi tez tablety, i wydaje mi sie ze tansze sa.

    J.

  • 16. Data: 2013-12-16 11:18:06
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 15 Dec 2013 15:58:25 +0100, J.F. wrote:

    > S4 z jego OLED to nie wiem czy jest z czym porownac, ale przeciez
    > Samsung robi tez tablety, i wydaje mi sie ze tansze sa.

    ,,nie wiem'' i ,,wydaje mi się''. Super. Moze zamiast zasyfiac usenet
    poszukasz sobie troche w sieci?

  • 17. Data: 2013-12-18 17:50:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl>

    > ...Moze zamiast zasyfiac usenet
    > poszukasz sobie troche w sieci?

    Po co ten usenet jak nie właśnie do takiego "zasyfiania" ?