  • Data: 2011-04-11 19:26:24
    Temat: Canon RAW Codec + Windows XP
    Od: Piratee <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam zainstalowany system jak w temacie.
    Zainstalowałem najnowszy Canon RAW Codek abym mógł
    oglądać miniaturki zdjęć w formacie CR2.
    Niestety ale nie wyświetla mi się
    podgląd zdjęć po wgraniu kodeków.

    Czy komuś się wyświetla poprawnie i z którą wersją Canon RAW Codec.
    Sprawdziłem czy wyświetlają się miniaturki pod Windows 7 po
    zainstalowaniu codeka. Tam niestety jest OK.

    Ma ktoś jakieś sugestie.

    Pozdrowienia
    piratee