  • 1. Data: 2011-02-04 06:19:35
    Temat: Canon BJC 4400
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Witam

    Mam Canon BJC 4400 z czarnym kałamarzem zintegrowanym z głowicą drukującą.
    Czy są inne kałamarze? Takie, do kórych są wymienne wkłady?

    Remek

  • 2. Data: 2011-02-04 06:50:23
    Temat: Re: Canon BJC 4400
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > Czy są inne kałamarze? Takie, do kórych są wymienne wkłady?

    Oczywiście, jest głowica z miejscem na czarny i kolorowy pojemnik z
    atramentem. Jest też głowica z atramentem fotograficznym. I głowica
    skanująca.
    Ale już się nie opłaca inwestować w te części.

    Paweł

  • 3. Data: 2011-02-04 06:56:30
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "PaweL" napisał:

    > Oczywiście, jest głowica z miejscem na czarny i kolorowy pojemnik z
    > atramentem.

    Mam właśnie dwa nowe takie pojemniki. Czy mógłbyś coś podpowiedzieć? Nazwę
    tej głowicy, jakiś link do opisu, nazwy, aukcji, fotki, itp.?

    Pozdrawiam Remek