  • 1. Data: 2010-08-17 19:58:22
    Temat: Canon 7D i film - kiepskiej jakości
    Od: rabin <t...@g...com>

    witajcie,
    mam pytanie dot. jakości filmów kręconych Canonem 7D.
    Filmy są kiepskiej jakości.Serio.Podczas odtwarzania wizja sobie a
    fonia sobie tak, że zirytowałem się nie na żarty.
    Co złego robię albo czy to normalne w tej maszynie .

    pozdrawiam i dziękuję za pomoc
    rabi

  • 2. Data: 2010-08-17 20:21:29
    Temat: Re: Canon 7D i film - kiepskiej jakości
    Od: rabin <t...@g...com>

    odpowiem sam sobie, już wiem !
    Sprawdziłem na nowym sprzęcie i okazało się że mój laptop
    jest .................... do DUPY !

    przepraszam za zawracanie głowy
    rabi

  • 3. Data: 2010-08-17 20:21:44
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2010-08-17 21:58, rabin pisze:
> [...]
    > fonia sobie tak, że zirytowałem się nie na żarty.
    > Co złego robię albo czy to normalne w tej maszynie .

    A zdjęcia jakie robi ?

    Tomek

  • 4. Data: 2010-08-17 20:55:34
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>