  • 11. Data: 2009-08-18 17:16:35
    Temat: Re: CSS - szerokość pola select
    Od: "gefek" <t...@s...wp.pl>

    In news:news:h6c9bc$f2t$1@achot.icm.edu.pl, Marek wrote:
    > To może inaczej: załóżmy, że na świecie tylko IE istnieje dla
    > uproszczenia. Jak ostylowałbyś select'a aby kontrolka mieściła się w
    > określonej szerokości niezależnie od ilości tekstu poszczególnych
    > opcji? Dodam, że tekst musi być widoczny w całości dla każdej z opcji.
    > Czy sugerujesz, że da się to w CSSie w ogóle zrobić?
    Wydaje się że tego się nie da osiągnąć, dlatego właśnie (zakładając że oprócz IE
    są na świecie jeszcze przeglądarki), dla IE pewnie zmieniłbym trochę wygląd
    strony.
    Jeśli jednak musi wyglądać tak jak napisałeś, to pewnie bym zrobił jakąś obsługę
    tego przez JS (IE only) przez wsadzenie selecta w jakiegoś taga któremu nadałbym
    width pożądany dla selecta (tak samo jak selectowi) oraz overflow:visible, a po
    rozwinięciu selecta width:auto (dla samego selecta). Co prawda na czas
    rozwinięcia opcji zasłania to co jest z prawej strony (w końcu sam select
    wystaje poza swój kontener), ale raczej to mało istotne.
    Nie interesowałem się czy się dla IE da w JS przechwytywać rozwinięcie/zwinięcie
    selecta, jeśli nie to musisz kombinować inaczej. Może Ci się jakoś uda przez
    łapanie hover/focus na tagu zawierającym selecta.
    --
    Grzesiek

  • 12. Data: 2009-08-18 22:11:33
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Hmmm... już łatwiej będzie zamienić selecta w listę nierozwijalną zrobioną w
    HTML'u np <ul>. Chciałem tego uniknąć, ale trudno - jeśli się inaczej nie
    da...

  • 13. Data: 2009-08-18 22:12:43
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > http://www.hedgerwow.com/360/dhtml/ui_select_with_fi
    xed_width/demo.php

    Woooooooooooow
    Sprytne! Dzięki ! :)

  • 14. Data: 2009-08-19 10:16:07
    Od: TheBest <c...@g...pl>

    Marek pisze:
    xed_width/demo.php

    > Woooooooooooow
    > Sprytne! Dzięki ! :)
    jak to mowia, jesli czegos nie ma w google to nie istnieje ;)